Soup

182 12 22
                                    

Když se Peter ráno vzbudil tak byl přikrytý plenitelským hábitem, okamžitě ho od sebe odhodil, protože mu zrovna dvakrát hezky nevoněl... Přeci jen, Plenitelům slovo hygiena taky nic neříká. Nebo jo, říká, ale na takové kraviny čas nemají. ,,Nazdar Petere." řekl jeden z Plenitelů, měl krátké hnědé vlasy, po stranách vyvolené, Plenitelské hadry a hlas který zní skoro jako 'čauky, jsem panic'. Nemohl to být nikdo jiný než Kraglin. Kraglin Obfonteri v celé své kráse! Peter se ho lekl, protože není zrovna dvakrát příjemné se vzbudit na lodi plné týpků kteří vás nesnáší a chtěj vás zabít, k tomu ještě když jeden z nich sedí vedle vás... ,,Nechtěl jsem tě vylekat!" Řekl Kraglin hned když si všiml Peterova zděšeného obličeje. ,,Jen zabít?" zeptal se Peter a naklonil hlavu má stranu. ,,Ne, vlastně ti chci říct, že je šance že z tebe bude Plenitel, ale i tak tě tu bude pořád někdo nesnášet, vždycky se někdo najde. Navíc, budeme tě potřebovat, krádeže a tak, však víš... A ne, nechci tě znásilnit, ikdyž to tak asi vypadá, už jen kvůli tomu, že s tebou mluvím až nelidsky dlouho.. Vypadám snad jak nějakej úchyl?" Pozvedl obočí Kraglin a Peter si ho začal prohlížet. ,,Vlastně... Vypadáš." kývl Peter a čekal to nejhorší, ale snažil se být upřímný, takže výmluvu už má, kdyby ho chtěl zabít. Kraglin si už v hlavě málem představil jak Petera škrtí, jenže na to by asi neměl koule, navíc Krag nebyl takový ten Plenitel co pořád chtěl někoho zabíjet, byl opak toho. ,,Ugh... Nemáš hlad?" ušklíbl se Kraglin a zvedl se ze studené země, na které celou dobu seděl vedle Petera. ,,Umírám hlady, máte nějaké normální jídlo? Nepočítám ty hnusné blafy co se ještě hejbou..." Odpověděl mu Peter a znechuceně se zamračil. ,,Co třeba polívka? Jsem mistr ve vaření polívek!" Usmál se na něj Kraglin a pomalu vyšel směrem k jeho vlastní kuchyni, ano i Plenitelé si tohle můžou dovolit, ještě aby ne když kradou skoro všechno co uvidí.. ,,Ani nevíš jak ti budu vděčnej, pokud se to bude dát jíst!" Zasmál se Peter, vstal ze země a následoval Kraglina. Naivní Peter, všichni co ochutnali Kraglinovu polívku měli minimálně týden halucinace, a celkově se cítili jako by snědli košíček halucinogenních houbiček. Hned co vešli do té Kraglinovi kuchyně, pokud se to tak dá nazvat, tak Peter málem omdlel smradem, fakt to bylo nechutné. Na pár hrncích byla pavučina, hrnce byli rezavé, a celé to působilo nepěkným dojmem. Když nad tím tak Peter přemýšlel, tak by asi jedl s ostatními Pleniteli to "jídlo" co se vždy ještě hýbe... Kraglin sebral něco jako misku a nalil do toho trochu té jeho "polívky", no polívka vypadala pěkně toxicky. Byla zelená, ta zelená barva beztak zářila na několik kilometrů... ,,N-nepobliju se?" zeptal se Peter při pohledu na to polívku, ani by se nedivil kdyby si Kraglin musel nasadit třeba plynovou masku. ,,Jasně že ne. Když se nestalo nic mě, tak se nestane nic ani tobě. Teda doufám, protože pokud by se něco tobě stalo tak jsem taky mrtvej..." zamyslel se Kraglin a podal mu tu polívku. Hned co to Peter ochuntal tak jeho barva kůže vypadala skoro stejně jako zelená polívka. ,,Co ti je?" zeptal se ho Kraglin a necelou vteřinu na to, vyblil Peter tu polívku. Naštěstí šel někdo aspoň trochu inteligentní kolem, a bylo otevřeno, tak nakoukl dovnitř. Peter zvedl hlavu přestože toho člověka co tam vešel viděl aspoň třikrát, díky té Kraglinovo polívce, tak viděl kdo to je. Šedobílé, trochu delší vlasy, měl z nich napletené malé copánky, vousy, natetované znaky které mu vedli z pravého líčka až na čelo, pár vypadaných zubů... Vypadal trochu děsivě, ale jinak byl sympaťák, jmenuje se Tullk, Kraglinův nejlepší kámoš. ,,Co se tu sakra stalo." podíval se Tullk na Petera který byl totálně na sračky, vlastně to mohli zakecat tím, že je na mol, totálně ožralej... Možná by to i vyšlo. ,,Tys mu dal tu svojí polívku?" přihmouřil Tullk oči a podíval se na hrnec toxické polívky, Kraglin jen přikývl. ,,Tak to tě můžu ujistit, že jsi pěkně v prdeli, pokud teda neseženeš list jedné bylinky, kterou jsem měl, jenže si s ní Half-Nut utřel prdel... Když jsi mi dal naposled ochutnat tu tvoji jedovatou polívčičku tak jsem se cítil jako bych měl kocovinu, akorát to trvalo pár týdnů... Jak jsem si dal tu bylinku tak mi bylo líp, divil jsem se že existuje protijed proti tomuhle." dořekl Tullk a ukázal na polívku. ,,Možná bych tu nějaké bylinky měl, koukni se támhle." řekl Kraglin a ukázal na nějakou skříňku. Tullk šel k té skřínce a otevřel ji, bylinek tam bylo jak nasráno, takže dalo práci najít to co hledáte, stejnak to pak nenašli. ,,Cože to hledáš za bylinku? Ještě tu mám něco.." řekl Kraglin a v ruce držel nějakou skleničku. ,,Ále, je to jedna bylinka z Terry, fakt se těžko shání.." mávl nad tím Tullk rukou a už se dokonce smířil s tím že je po Peterovi. ,,T-terra? Cože?" nechápavě se na ně podíval Peter. ,,Ty ještě žiješ?" zeptal se Tullk. ,,Ne na dlouho... Co je to ta Terra, sakra?" ušklíbl se Peter a plácl sebou do jeho zvratků na zem jak dlouhý tak široký. ,,No fuj... Terra je planeta země." ,,Tohle je z Terry! A ty Petere, jsi Terran, tedy myslím, pokud si to ještě dobře pamatuju." řekl Kraglin a podal tu skleničku Tullkovi. ,,Co to... Co to je za bylinku?" zeptal se Peter kterej pořád ležel na zemi v jeho zvratkách. ,,Nějaká vachta. Je fakt hnusná." zamračil se Tullk a všiml si Peterova ještě víc zděšeného výrazu než kdy jindy. (Hele, tohle byla první bylinka co mě napadla, takže mě nechte žít. XD) Peter to jednou už ochutnal, když mu bylo fakt blbě tak mu z toho udělal dědeček čaj, v tom čaji byl ještě med a citrón a i tak to bylo hnusný, ne tak ještě když bude muset žrát samotnej list. ,,NO TAK NA TO RYCHLE ZAPOMEŇTE, TO RADŠI CHCÍPNU." ušklíbl se Peter a snažil se zvednout ze země, v duchu si říkal že Kraglinova polívka by mohlo bejt něco super kdyby chtěl zdrhnout, dal by to Plenitelům, ti by se poblili, pak by se v těch zvratkách vyváleli, a on by mezitím už mohl být doma... Podobných nápadů, jak zdrhnout měl už vymyšlených minimálně milión, uskutečnil jich jen pár, žádnej z nich se zatím nepovedl, pouze zatím. ,,Jasnačka... Chceš to smíchat s něčím poživatelným? Věř mi že mé schopnosti vaření jsou lepší než ty Kraglinovi... Třeba bych ti k tomu mohl dát pivo, co ty na to?" mrkl na Petera Tullk. ,,Pivo? Beru!" aspoň na chvíli si mohl Peter zahrát na frajera, že? Tullk udělal ty sračky prostě, dál už to známe, ne? Myslím že nikoho nepřekvapí to, že se Peter zase poblil... Pak se šel Peter umýt a jídlu už asi udělal pápá.

Pokračování příště...


Haaaj! Po X letech jsem zpět. xD Měla jsem moc práce s otravováním ostatních a taaak... A zdá se mi to, nebo fakt hrozně píšu? Někdy když si čtu příběhy sama po sobě, tak mám chuť to spálit, smazat, polít svěcenou vodou a tak... Á... kdo už viděl Infinity War?:3
Zatím byeeeeee, dřív nebo pozdějc budu stejně  zas otravovat, so... ^^ :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 14, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

World's Okayest Dad {Strážci Galaxie}Kde žijí příběhy. Začni objevovat