★.*⚪⚫.*★.*⚫⚪.*★.*⚪⚫.*★.*⚪⚫.*★.
Autorova Reč
Kao što već glasi naziv ovog uvoda, ovde želim da vam napišem o tome, kako se stvarala ideja ovog čudnog serijala. 😊
Naime pre toga, želim da vam kažem, kako sam dospela ja do wattpada. ☺
Naime za ovu čudesnu aplikaciju sam saznala preko jedne od svojih čitateljki na fejsbuku, gde sam počinjala svoje prve rečenice i ideje da unosim u prvu priču "Moja si Premija"
Sama ideja priče je krenula sasvim spontano, tačnije iz dosade. Sećam se koliko sam beležila po sveskama, koje i sada nakon četiri godine imam.
Da, da... Priča o Ani i Srđanu je prvi put pisana po sveskama pre četiri godine.
Prvo sam svoje škrabotine pokazala, svojim najboljim drugarima, koji u prvi mah nisu verovali da sam to uopšte ja pisala, a kamo li nešto drugo. Da bi na kraju, kada su čitali samo uvod i prvi deo, bili toliko znatiželjni, da su me ispitivali, šta sam dalje smislila... I tako... Dani su prolazili, pisala sam idalje da bi na kraju, na nagovor mog druga i drugarice, počela priču javno objavljivati na fejsbuku. Mojoj stranici.
Iskreno u početku sam se mnogo lomila da li da objavim ili ne, jer sam bila ubeđena, da to niko neće čitati.
Ali jako sam bila iznenađena kada sam videla da dosta njih je zainteresovala radnja priče.Međutim tada na fb je bilo objavljeno svega desetak poglavlja, koji su bili pauzirani zbog mojih obaveza. I nisam stizala dalje da ih pišem. Onda sam u tom periodu stopirala pisanje, načisto i to na nekih godinu dana, koliko se sećam.
Nisam dugo bila pisala, sve do trenutka kada mi je jednom jedna od čitateljki koja je bila veoma nastrpljiva, oko nastavaka moje priče, poslala poruku gde mi je rekla za ovu aplikaciju i kako bi volela da se moja priča nađe ovde. I eto, evo mene ovde.
Profil sam napravila u oktobru 2016. godine.
Ovde sam počela sa Premijom, a onda su se sasvim spontano ređale ideje za ostale priče i teme. Poboljšanje same priče se menjalo, stalno, jer sam ja bila veoma nezadovoljna onim što sam pisala. Intezivno pisanje krenulo je tako, ali i primetila sam da me opušta i kanališe moje podivljale emocije, a na neki način mi je i beg od surove stvarnosti.
Kroz Premiju sam imala prvi dodir sa stvaranjem imaginarnih likova iz svoje glave bukvalno iz ničega. Priča je svakom novom idejom, postajala drugačija i bolja, bar meni. U jednoj sam objedinila dve priče, o četiri para, koji su imali drugačije situacije, ali i povezani su. Vremenom postajalo je zamorno uklapati četiri para u jednu, pa sam drugi par uglavila u odvojenu priču, pod nazivom "Moj si SPAS"
Dok je treći deo serijala došao na vaš zahtev, ali i moju previše bujnu maštu.Moram da napomenem da sam idalje totalni ameter koji eto " kao" ima neku ideju koju želim da sprovedem u delo. Svakoj novoj priči prilazim kao da mi je prvi i radujem se novim idejama i mojoj mašti koja me vodi u razne svere.
To bi bilo to. Da ne dužim više. Nadam se da ste me razumeli. 😊😉
Jos jednom VELIKO,OGROMNO Hvala svima koji čitate ovaj serijal! 💋
Dobrodošli!
Ljubim vas sve.... 💋❤💖
Samarđžićka. 💋
YOU ARE READING
Serijal "MOJA SI"
Short StorySve o serijalu "MOJA SI" 1. DEO SERIJALA "MOJA SI PREMIJA" ANA I SRĐAN ~ TODOROVIĆI (ZAVRŠENA) ✔ 2. DEO SERIJALA "MOJ SI SPAS" JANA I MARKO ~ MARKOVIĆI (ZAVRŠENA) ✔ 3. DEO SERIJALA "MOJA SI SREĆA" JUAN CARLOS I LUNA ~ BLANKO DE FERNANDEZ RUIZ (Pauzi...