Úvod

3 0 0
                                    

/Jo je to Noragami/

Zvuky zbraní, koňí a vojáků byly všude..Těla padala jedno za druhém a další kandidáti je přešlapovali, všichni doufali že alespoň jednoho porazí, koho?

Ze předu byl slyšen nelidský řev, bez duše ale přitom žalostný "JEDNOHO MÁME" Někdo s rudým brněním zvolal, byla to jako adrealinová bomba pro ostatní v rudém. Vojáci z Minelu se vrhly na další bestii která měla alespoň 4 metry a připomínala ještěra s netopířími křídly které kosily vojáky k zemi. Nějko v černém zvolal "Támhle jsou další!" Ukázal naším směrem a další tucta vojáků se otočila na nás "Ale vžiď to jsou lidé ty blázne!" Zachroptil voják v rudém.

"Vy z Singalu jste opravdu slepí!" S tím smetl na zem malou potvoru s pavoučím tělem a zohavenou tváří. Singalský voják jako by zkameněl kdyz se náhle všechna monstra na bojišti změnila v prach. Ostatní vojáci na tom nebyly o moc lépe "Slyšte mě..Lide Singalu a Minelu" Můj hlas se nesl pustinou plnou krve lidské a neznámé rasy.

"Zítra, budete moci uzavřít mír s Olorijskou rasou, příjměte a válka skončí" Jeden voják poklekl potom další a další dokud nestálo jen nás šest "Prosím, pověste nám..k-kdo jste? kde jste získala takovou moc?!" Pravděpodobně generál vstal při těchto slovech.

"Naše síla je neznámá pro každého, naše identita není nutná ale věřte mi jedno lidé. Až se temnota znovu oběví mi příjdeme s ní a ochráníme obě rasy před další válkou. Tímto jsme byly předurčeni.I když MI tu nebudeme navždy naše síla se bude přenášet na další a další" S tím někdo za mnou rozevřel mohutná křídla a vznesl se, já a další 4 jsme odešli do portálu který jsme předpřipravily. Poslední věc co jsem udělala byla ta že jsem odhodila meč.

Meč z kovu který se stane zbraní každého vojáka na této zemi.

.:. O 20 Let později .:.

"KURŇA! NENENE NESMÍM BÝT ZNOVU POZDĚ! Lord Astmar mě zabijeeeee" Vyletěla jsem z postele do koupelny a pak dolů do baru kde už bylo jako obvykle narváno jak lidma tak Olorama, rychle jsem proběhla ven kde jsem jako obvykle zakopla a začala válet sudy dolů až do města.

Ještě abych se představila jsem Kana a je mi 16 coš je bohužel plnoletost tady, o tom baru ten patří mě ale..meh teď jsem na cestě k Lordu Astmaru a lekci boje. Jednoho dne budu Elite což jsou lidé kteří ochraňují naše království od Měsíční Války před uh..20 lety? No Nic. Sice jsem mladá ale věřím že to dokážu! A navíc..zítra mám dostat svůj magický předmět IIIIIIIIIIII!

zítra mám dostat svůj magický předmět IIIIIIIIIIII!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/Oh jo tohle je asi tak nějak jak ypadá. Vlasy Cringe protože Katte/

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

.:.Byly Jsme TU.:.Where stories live. Discover now