Tęsknota

5 0 0
                                    

Czym jest tęsknota? Uczuciem zawistnym, łamiącym serca wręcz szaleństwem psychicznym którym płacimy za popełnione błędy. Nie raz pewnie zastanawialiście się jak sobie z tym poradzić nieprawdaż? Szczerze wam powiem że nie mam pojęcia. Kiedy z jednej strony macie ochotę naprawić relacje na miarę swoich możliwości, a z drugiej myślicie czy to jest odpowiednia decyzja. Czy druga osoba w ogóle chce coś jeszcze naprawiać? To też jest dobre pytanie na które również nie znam odpowiedzi.

Mimo wszystko zależy wam i czujecie brak czegoś bądź kogoś z kim było łatwiej prawda? Z kim nawet najgorszy dzień kiedy miało się ochotę usiąść w rogu pokoju i płakać, a na sam widok tej osoby mordka wam się cieszy i gdybyście mieli ogon pewnie wariowałby w tej sytuacji jak u młodego Golden Retrivera czekającego aż jego właściciel da mu przysmak i poświęci mu czas. Powiem szczerze znam to uczucie aż za dobrze, i właśnie płacę tęsknotą za popełnione błędy i nieporozumienia. Z czym jest związana moją tęsknota? Pytanie powinno raczej paść za kim tak tęsknię? Powiem tak, tęsknię za pewną wyjątkową osobą która w bardzo krótkim czasie dała mi więcej niż mogłabym chcieć. Mam cichą nadzieję że ja też mu dałam chociaż trochę tego co chciał, pomimo tych błędów które nas poróżniły. Nasuwa się wam pytanie za czym konkretnie tęsknię tak? Chętnie wam powiem. Tęsknię za Jego uśmiechem i cudowną głębią oczu w której potrafiłam się zatracić widząc iskierki szczęścia w jego wzroku. Brakuje mi jego głosu i cudownego śmiechu kiedy wygłupialiśmy się. Nadal słyszę Jego głos w moich snach, ponieważ nadal jest moją ostatnią myślą kiedy zasypiam. Brakuje mi również chwil kiedy bawiłam się Jego aksamitnie miękkimi włosami, a On zatracał się w moim dotyku dostając gęsiej skórki i czując się na tyle zrelaksowany tą minimalna pieszczotą przy której byłby w stanie zasnąć. Tęsknię za jego ciepłym ciałem, ramionami które zaciskając się wokół mojego drobnego ciała podczas przytulania wyciskały ze mnie cały smutek zostawiając tylko tą najdroższą mi chwilę stu procentowego szczęścia które zamykało się w jednej osobie. Wsłuchwianie się w dźwięk bicia jego serca to jest coś czego jeszcze nie raz bym chciała doświadczyć. Serce które pomimo skrywającego bólu którego doświadczył przez całe swoje życie, chowało w sobie jeszcze to czym mnie obdarzyłeś. Miłość, szacunek, opieka która mnie otoczyłeś, najdrobniejsze gesty dające tyle radości. Najzwyklejsze słowo "Moje" było dla nas jak obietnica. Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to że to czym określał słowem "Moje" nadal do niego należy i nigdzie się nie rusza. Cierpliwie czeka. Zastanawia mnie czy to co ja określiłam słowem "Moje" jeszcze do mnie należy, czy już nie bardzo. Tęsknota jest czymś bardzo obszernym o czym można by wiele napisać. Z istotnych rzeczy jeszcze na mojej liście?

Tęsknię za Jego dotykiem, dłońmi które wędrowały po moim ciele, jego delikatne usta wzbudzające delikatny dreszcz kiedy mnie całował. Nawet jego perfumy które rozpoznam po prostu wszędzie.

Czy to początek psychozy? Powiem tak bardzo możliwe. Jest każdą myślą w ciągu dnia, nawet jeśli starałabym się myśleć o czymś innym nie da się. Nie ważne co robię myśl o nim towarzyszy mi cały czas. Nie ważne czy gotuje, sprzątam, rysuję, czy po prostu leżę na kanapie i słucham muzyki, która jak na upartego również przypomina Jego.

- DKA - Uśmiech (Coś co wygasło u mnie z dniem kiedy go straciłam, ten uśmiech który był szczery tylko przy nim)

- Tałi - I Kocham Cię jak nikt 3 (Uczucia dalej nie wygasły pomimo błędów)

- Mario Bischin & Playboys - Lala Song ("Jedno spojrzenie i już wiem, Ja zakochałem się. O Tobie myślę cały czas, jakby to był pierwszy raz...")

- Taito - Jack D.

Naprawdę przy ponad tysiącu utworów na moim telefonie te potrafią mnie męczyć praktycznie co chwile mimo włączonego losowego wyboru utworów, te i kilka innych kawałków po prostu drążą to we mnie jeszcze bardziej.

Mam nadzieję drodzy czytelnicy że was tęsknota nie męczy, bynajmniej nie w takim stopniu jak mnie. Zostaje czekać na rozwój wydarzeń i liczyć na to że coś z tego w jakimś stopniu wróci, albo żyć z pożerającą tęsknotą.

Miłego wieczoru życzę wszystkim :)

Pozdrawiam Aakalia

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TęsknotaWhere stories live. Discover now