13

266 6 0
                                    

Idag har det gått en vecka sen matt och jag gjort slut.

Jag visste det jag borde aldrig bli ihop med en kille......eller tjej. Inte för jag är bisexuell men det kan hända.

Jag sprang mitt snabbaste och gjorde en volt men trilla.

-vad är det med dig du har aldrig varit så dålig ,sa han mer skrek men aa.

Vår tränare är hård hårdare än sten men det är för vårt bästa.

Då öppnades dör ni och in kom matt. Jag blev genast glad men när jag såg han springa fram till Alice och kysste henne brast alt. Jag bara satt där och grät.

-Bella vad är det är det din lille pojkvän som är otrogen ,sa Alice kalt och skratta.

Matt kysste henne. Jag kolla med sorgsen blick på han och då kolla han med en sorgen blick tillbaka.

-Bella ,sa loren som nu sprang till mig.

-det är okej men jag måste nog ..... gå typ ,mumla jag.

Jag samlade ihop mina saker och sprang till en bänk bredvid gymet sen började jag skriva i min dagbok.

Kära dag bok idag har mAtt en ny fv och han är taskig mot mig. När ska den killen förstå att jag inte kysste CAM inte ens kysste tillbaka när han kysste mig. Jag har inte gjort något åt han för jag fortfarande älskar han som är ett stort misstag jag har gjort. Jag förstör min karriär och mitt liv. Jag vill bara ..... hann jag skriva inan jag kände en hand på min axel.

-Bella ,talade en bekant röst.

Jag torka snabbt tårarna som fortfarande rann sen vände jag mig om.

-Nash

-hej på dig oxå

-hej jag har saknat dig så sjukt mycket ,sa jag och krama om han.

Han log och besvara kramen.

-vad har hänt.

-matt em han och jag gjorde slut men nu går han runt med min värsta fiende Alice.

-vad hände.

-Camron kysste mig jag försökt dra bort mitt huvud men han höll det hårt.

-jag är ledsen.

-det är okej jag kommer över han någon dag .... kanske inte idag eller imon.....eller aldrig,sa jag och börja gråta.

Han krama om mig och strök med sin hand längst min rygg.

-om det känds betträ så gillar jag dig.

-jag gillar dig oxå men jag vet in om nu vi kan lixom inte va ihop nu jag måste över matt.

-jag kan hjälpa dig.

-awwww va gulligt av dig gärna om du kan.

-okej så vi kan börja såhär.

Jag nicka på det han sa och vi high fiva på slutet.

Vi gick in och han kysste mig. Jag låssades att jag inte visste ett skit om det men sen kysste jag tillbaka. Jag kände Matts blick brännas på min rygg.

-okej han kollar och det funkar.

-bra ,sa jag och kysste han igen.

Han log och vi börja gå mot Alice plats där hon stod.

-oj har man sätt din kändis crush är min nu ,sa jag och Nash kysste mig.

-vänta vi kan byta.

-är du sjuk i huvet eller man gör inte så daaaah och han är bara min ,sa jag och kysste Nash som besvara kyssen och det gick över till hångel.

-jag tror det funkar ,talade Nash vid mitt öra.

-jag bryr mig inte jag tror jag är ny kär ,sa jag och kysste Nash.

-är vi ihop nu.

-aa det är vi ,sa jag och log.

Han log hjälpte mig med gymnatike.

matt & meWhere stories live. Discover now