Fang

1.2K 60 4
                                    

Boleh pulangkan sesuatu?

Fang sedang berehat di kapal angkasa nya, dia termenung teringat akam seorang gadis yang menambat hatinya, (n/a) mekanik kapal angkasa kokoci. Hatinya telah terpikat pada (n/a) pada pertemuan pertama mereka. Apabila kapal utama TAPOPS diserang. "Kenapa susah sangat.. aku nak luahkan perasaan aku?"tanya fang pada diri sendiri "Sebab lu penakut lah!" Ying muncul di sebelah fang membuatkan lelaki itu terkejut dan jatuh dari kerusi yang dia duduk "ahh, ying apa maksud kau?" Ying menggelengkan kepalanya "haiya, fang lu ni lembab lah guna je pick up line you tu!" Fang terdiam seketika "tapi kalau dia suka orang lain macam mana?" Ying mengeluarkan keluhan yang panjang "so, kau sanggup dia jadi kakak ipar kau?" Fang terkejut apabila mendengar apa yang dikatakan oleh ying "mesti lah tak aku tak akan benarkan terima kasih ying!" Fang berlari keluar bilik mencari (n/a) untuk meluahkan perasaan dia.

(n/a) sedang sibuk membetulkan kapal angkasa kokoci yang rosak lagi "ish, asyik rosak je penat lah!" (n/a) berhenti buat seketika dia tiba-tiba teringat akan seseorang, fang.. alien yang kacak dan bergaya (n/a) telah lama mempunyai perasaan terhadap fang, tapi dia takut yang fang akan menolak perasaan dia, satu kapal terbang kertas terbang ke (n/a) dan jatuh di ribanya, (n/a) membuka kertas itu dan membacanya

"Awak boleh pulangkan?" (n/a) berasa pelik dia tanya dengan kuat "pulangkan apa?" Fang mucul dengan bantal berbentuk hati bertulis "Hati saya~?" Muka (n/a) merah padam dia menggelengkan kepala dia "taknak takut awak lari jadi saya pegang!"

Extra scene

"Kokoci, aku dah kata mesti dia guna pick up line punya, dah bagi duit aku!" Kaizo memandang kokoci dengan bangga dan menghulurkan tangannya, kokoci mengeluh dan memberikan kaizo duit "aku fikir (n/a) tak tau..!"

Yay, fang dah siap cia~cia~cia~ sorry kalau pick up line tu lapuk tu je yang ada tapi semua Extra scene adalah dimana watak lain bet sape yang luah kan perasaan dulu and after this is .. *drum roll*... CAPTAIN KAIZO HUUUUUUUUU!!!

Can I inlove with you? Boboiboy galaxy x readerWhere stories live. Discover now