PŘEDEVŠÍM! Děkuji moc za to, že právě čteš mou knihu! ENJOY!
Utíkám... Už to nemůžu vydržet... Celé dny dělám jenom otroka mému otci. Nemůžu...
Pomalu jsem se vzdalovala od domova. S-sama? Heh... Je mi 17, jsem skoro dospělá a nepotřebuji být zneužívána. Hmmm, možná že jsem měla čas si to rozmyslet. Ale... Na čem se rozmýšlet? Jsou jen dvě možnosti a já jsem si vybrala tu druhou. Takhle to je lepší. Pro mě... Ale ne pro otce. Je mi ukradený. Nezajímá mě... Už ne...
Večer už skoro přicházel a já jsem šla podél lesa a dálnice. Najednou u mě zastavilo auto. C-co?! Rozběhla jsem se do lesa co nejrychleji jsem mohla ale v mém oblečení do města to moc nešlo... Jak jen jsem mohla být tak hloupá! Pořád jsem běžela i když jsem cítila že už nemůžu a věděla jsem, že dotyčný už je za mnou... Přidala jsem ale v mžiku jsem zavadila o větev stromu. Přitom jsem si roztrhla bílou blůzku a poškrábala si obličej. Byla jsem na zemi...
Někdo nebo něco mě zvedlo. Najednou ten "někdo" sjel rukou na jednu mou půlku a druhou pomalu položil na mé rameno... Dost neohrabaně...
,,Přestaň!" Vykřikla jsem! Přestal...
,,Omlouvám se! nechtěl jsem.. proč jsi utekla?" Zeptal se.
,,Nechtěl...! Hehe.. Pusť mě pořád mě držíš!" Odsekla jsem
,,Chci ti pomoct...!" Odpověděl. Byl to chlapec? Zněl tak ale byl vysoký asi jako dvacetiletý kluk.
,,Ne dík! Pomůžu si sama!" Pustil mě...
,,Zavedu tě k nám do campu! Teď tam nikdo není, můžeš tam přespat!"
,,Jo?! A vypadám snad že bych chtěla? Myslíš že nemám kde spát?"
,,Máš... Ale Ty tam spát nechceš. Proto si utekla viď?" Řekl vlezle...
,,Hej, a vůbec co tě to zajímá? Ani nevíš jak se jmenuji..."
,,Já jsem Alex! Těší mě... Je mi osmnáct a bydlím-"
,,Ha, to by stačilo. Každopádně... Já ti nic osobě neřeknu takže běž pryč..."
,,Ne, půjdu s tebou ještě si užiješ..."
Měl jiný hlas... Tak zlomyslný... I v té tmě bylo vidět jak se usmál. Chytil mě a vedl někam do lesa...
Oki guys! Tohle byla první kapitola (SNAD SE LÍBILA :3) A myslím.. Že na 90% udělám pokračování! Tak hoďte like a ahojky! :3
YOU ARE READING
Free Horizont | LIVE
Horror,,Moje jméno je Britney a- Počkat... Proč to říkám? Stejně tě zabiji! Proč? protože jsi mě potkal!" 13+ Stejně nedodržíte :D