1

18 3 0
                                    

       Cenk sabah erkenden kalkar ve yüzünü yıkar . Kahvaltiya gecer yemegini yedikten sonra okulun yolunu tutar . Annesi Suna Hanım "kendine iyi bak ! Okul cıkışı oyalanma gel " der.

    Cenk , efe ile hep takılır . Efe ne yapsa Cenk'te ona uyup aynısını yapar .

    Okulzili calar ve efe cenki alip bir bara eglenmeye giderler. Cenk bundan hic hoslanmazdi. Gece eve gelmeyi de hic sevmez çünkü cenkin en korktugu sey karanliktir . Cenk bu bardan en kisa zamanda cikar.

     Eve gelince kerem bey onu kapida bekler ve babasi kerem bey 6 yildir tek oglu olan Cenk e bir kere olsun elini bile kaldirmistir. Cenk ilk defa babasina yalan soyler. Cenk babasina sunlari soyler;

Cenk : Baba efenin evindeydik . Ders calisiyorduk.

Kerem bey : tamam oglum seni bu sefer affediyorum. Der .

  Cenk yalan soyledigi icin kendini rahat hissetmez.

   Aradan 1hafta gecer. Efe Cenki almaya gelir dolasmak icin.  Kapiyi tiklatir ve kapiyi kerem bey acar . Efe ;

Efe:  Merhaba! Amca ben Cenkin arkadasiyim .der . Kere bey cenkin arkadasi oldugunu ogrenince aklini kemiren soruyu ona yoneltir ;

Kerem bey : merhaba efe oglum. Ben keremin babasi . Kusura bakma ama 1hafta once efe sizde miydi ?

Efe: Hayir amca . Ama beraberdik dolasiyorduk. Der . Kerem bey bunu duyunca deliye döner. O sirada odadan Cenk cıkar.

Cenk:baba ne oldu ? Kim geldi ? Der ve merakli gozlerle onlarin yanlarina ulasir .

Kerem bey : aksam gorusuruz . Der . Kerem bey okadar sinirli biri degildir .

    Cenk anlar babasinin yalanini anladigini . Ee nede olsa mum yatsiya kadar yanarmis . Onda cenkin gozlerinden yaslar dokulur ...

KARANLIĞA SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin