Sıcak aşk : HANKER

3K 22 1
                                    

o gün sette çok hızlı bi tempomuz vardı. Çok yorucu gündü. Çektiğimiz sahnelerde herkes çok eglenmişti ama kerem hep mutsuzdu.  Nedenini bilmiyordum. Dikkatını toparlayamadıgı için set biraz uzun sürdü. Ve altan hoca bu işe baya sinirlenmişti. Kereme gece eve giderken ne oldugunu sordugumda sorumu cevapsız bırakmış yüzüme bile bakmamıştı. Bunu yapması gercekten kalbimi kırmış ve üzülmüştüm. Diğer günkü sette sadece kerem ve benim çekimlerimiz vardı. Ama kerem sete gelmedi. Hiiçbirimiz ona ulaşamadık. Onun için çok meraklanmıştım. Altan hoca sinir küpüne dönmüştü. Çekim yapamıyoduk. O gün mecburen set olmadı herkes evine gitti. Gece tam uyuyacakken mesaj geldi telefonuma. Açtım baktım. Keremdendi. Çok fazla heycanlanmış ve bi o kadar da neden sete gelmediğini merak etmiştim. Mesajda 'aşagı gelir misin lütfen konuşmamız gerekiyo' yazıyodu. Şaşırmıştım. Koşar adımlarla aşagı dogru indim ve dışarı çıktım. Kerem ordaydı. Neden sete gelmedin diye sormama kalmadan 'Hande ben artık dayanamıyorum' dedi. Ne demeye calıstıgını anlamadıgım için şaşkın gözlerle ona baktım. 'ne?' dedim şaşkınlıkla. 'Ben artık dayanamıyorum. Herkes sevgili oldugumuzu düşünüyor . Haklılarda. Ve evet handeyle sevgiliyiz de diyemiyorum. Ve bugün setede bu yüzden gelmedim. Gün boyunca bunu düşündüm' dedi üzgün bi ses tonuyla. 'kerem biliyorum benim için de çok zor bi durum ama yapımcı biraz dayanın dedi olayı sende biliyorsun' dedim. Ama gercekten ikimizinde artık dayanacak gücü kalmamıştı. Bende dayanamıyordum. Hergün benim ya da keremin başka birisiyle sevgili oldugu haberleri çıkıyordu. Kereme ne istiyorsan yapaarım ama birazcık dayan dedim. Keremde 'Ne istersem mi?' dedi. Bende 'evet ne istersen senin o güzel suratını daha fazla üzgün görmek istemiyorum' diyerek cevap verdim. Keremde....

Sıcak aşk : HANKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin