Nasıl başlayacağımı tam olarak bilmiyorum her zamanki gibi. O benim için çok özel insanlardan. O, dertlerimi rahatlıkla anlatabildiğim nadir kişilerden biri. Sorunlarıma karşı en mantıklı cevapları da o veriyor. Pek çok sırrımı ilk ona anlattım. İyi bir şey yapmışım çünkü başka hiç birinden duymadım ona anlattıklarımı. Onu kendi dertlerimle boğduğumu düşündüğümden, tüm bunlardan sonra kendimde bir suçluluk duygusu da hissetmiyor değilim. Ben onun sayesinde çok şey öğrendim. İnsanlara karşı uyumlu olmayı, insanları dinlemeyi ve birine karşı duyulan en temiz duyguları... Bana bunları kattığın için çok teşekkür ederim.Aramızda çok fazla fark olduğundan tartışıyor ya da seni sinir ediyor olabilirim. Ama bil ki bunları bilerek yapmıyorum. Tüm o yaramazlıklarım için özür dilerim. Şu sıralar bazı nedenlerden dolayı yeterince konuşmuyoruz. Ama üzerimizden sıkıntılar eksik olduğunda bir an önce konuşmalıyız. Umarım arkadaşlığımız sonsuza kadar sürer. (Sen ne düşünürsün bilemem tabi) Zira tek tük olan dostlarımdan birini bile kaybetmeyi kalbim kaldırmaz. Her zaman mutlu ol. Hayatın her zaman dilediğin gibi olsun. Hayallerine kısa sürede ulaş ve bu ruhunu sakın kaybetme. Ayrıca seni sevdiğimi ve her zaman arkanda olduğumu sakın unutma. İstediğin zaman istediğin yerdeyim ANGEL.
S&DÇooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook tatlııııııııııı ❤❤❤
Mesajlarınızı bekliyorum...🌹
Seviliyorsunuz...❤😘😍
Bunlar da benden olsun...😍😍😍