17

362 41 1
                                    

sana pov ;

dia bawak aku pergi pantai ? dia nak buat apa lagi ?

" turun jangan tanya kenapa aku bawak kau kesini , nanti aku akan story . " arah jin dia terus keluar dari kereta .

aku terus melangkah mengikut jin .

die mengambil tangan aku untuk merangkul lengannya .

" kau ingat lagi tentang misi untuk turunkan sifat dingin dan ego aku ? " aku mengangguk .

" aku taktahu tentang perasaan ni bila bersama dengan kau, tenang sangat. kau orang yang special sebab tu aku bawa kau sini . selama aku bersama dengan orang lain perasaan ini langsung tak pernah wujud , apatah lagi bila bersama dengan kim jisoo .

perasaan sayang , cinta dah lama terpadam dalam hati ni .
aku memang dah agak yang aku dengan dia akan clash , sebab aku sendiri nampak dia langsung takda usaha untuk turunkan ego dan sifat dingin ini .

aku ada perasan yang kau tengok semasa kami putus dan aku dah mula dapat tahu yang m.s tu adalah kau . sebab tu aku mula bergurau dengan kau .

bila aku tengok kau mula malu , pipi kau akan meronta merah , gengaman hujung lengan semakin erat , baru aku tahu yang sebenarnya kau comel hehe .

and last , kau nak tahu tentang perasaan ini ? " aku melihat anak mata dia yang semakin sayu .

aku dapat rasa ada benda lembut yang bertindih di atas bibir aku . lama hingga aku tergoda .

dia lepaskan ciuman itu sambil berkata ,

" saranghae , sana min  "

[ C ] chocolate | Kim Seokjin Where stories live. Discover now