Uyur Gezer

111 3 4
                                    

Lütfen Okuyun...

Benim daha ikinci hikayem. İkinci olduğu için biraz saçmalamış olabilirim kusura bakmayın..Umarım beğenirsiniz.

                                                                1.BÖLÜM KENDİMİ KAYBETTİM

         13:05 salı

Sadece bir gün dahadayanabilirim.Uykulu gözlerle Jacop'a baktım oda yorulmuş olmalıydı.

O kadar çok uykum vardı ki konuşmaya mecalim yoktu

''İşte geldi!''

Bu beni mutlu etmişti.Çünkü Dr.Chris gelmişti.

''Hoşgeldiniz''

Bana bakıyordu ve bende ona , yanıma yaklaştı

''Tam olarak ne oldu ?''

Tam olarak uyur gezerim ve kendimden nefret ediyorum

Jacop doktorla konuşmak için dışarıya çıktı. Ne konuştuklarını öğrenmek için kapının arkasına geçtim.Jacop kafasını salladı.

''Ne yapmamız gerekiyor?''

'' uyurgezerlik nöbetleri birkaç dakika sürebildiği gibi bazı vakalarda 1-2 saat kadar uzayabilir ve genelde uykunun ilk evresinde gerçekleşir. Uyurgezerlik atağı başladığında kişi boş boş belli bir noktaya bakar ve etrafındaki kişilerle iletişime geçmez. Uyandırılmak istendiğinde hemen uyanamaz. Uyandığı andan itibaren anormal hiçbir davranışı olmaz. Uyurgezerliğin altında net bir fizyolojik rahatsızlık yatmaz veya herhangi bir madde kullanımına, ilaç kullanımına bağlı değildir.Yani tavsiyem ilaç kullanmamasından yana!''

Ne kadar saçma ne yapacağım ben?

''Peki ilaçtan başka bi tedavi şekli falan yokmu?''

''Var dediğinize göre zor zamanlar geçiriyor.2 ay önce anne ve babanızı trafik kazasında kaybetmişsiniz. bu ve bunun gibi daha birsürü psikolojik sorunlar yaşıyor olabilir.Bunun için tek birşey var iyi zaman geçirmesini sağlamak.''

Jacop doktora kafasını salladı ve doktoru gönderdi.

kapının arkasından çıktım

''Ne olacak şimdi ben bu lanet şeylemi yaşayacağım?''

iç çektim.Jacop yanıma geldi

''Hayır iyileşeceksin.'' 

Gülümsemeye başladı.Ben bu haldeyken nasıl gülümseyebiliyor.

''Gidiyoruz Kerry!''

Tek kaşımı kaldırdım

''Nereye gidiyoruz Jacop söylesene ben bu haldeyken nasıl....''

sözümü kesti

''Bak Nora teyzeye gideceğiz.Sakın bana karşı gelmeye kalkma çünkü gidiyoruz otur dinlen biraz''

Jacop'ı anlamıyorum bu kadar uykum varken beni taa kuzey batıdaki alaskaya götürebiliyor...

Jacop elinde iki valzle geldi

''Hemen şimdi gitmiyoruz değilmi?''

Şaşkınlığımı koruyamadan ağzımı kocaman açtım

''Sen delirmişsin!''

''Sen daha deli görmemişsin!''

elimi annıma koydum

Ahh hayır ! gitmeyeceğim..

''Peki o zaman Jacop girip bi duş alayım ayılmak için''

Jacop kaşlarını kaldırdı

''Tamam ama çabuk ol!''

Koşarak banyoya girdim.Kapıyı kilitledim ve bir çıkış yolu aradım.Lanet olası banyoda çıkış yoktu.Ama benim balkonum var.

Kendi odama girdim ve kapıyı kilitledim.

''Harika!''

Sırt çantamı alıp balkona çıktım.Hava biraz soğuktu.Jacop duymasın diye sandaletlerimi aldım ve aşağıya fırlattım.Hava iyice kararmıştı.Bunu uykulu yaptığım için düşmeyi göze alarak merdivene benzeyen sarmaşıklara basarak aşağı kadar indim ve son basamağıda atladım.Hızlıca sandaletlerimi ayağıma geçirdim ve koşmaya başladım.Tam olarak nereye koştuğumu neden koştuğumu bilmiyordum....

YARIM SAAT SONRA

Jacop'ı atlatmayı başarmıştım,daha çok artan uyku isteğim delirmeme neden olabilirdi.

Garajın karşısından gelen müzik sesleri beni oraya çekti ve kendimi bi barın sırasında buldum.

(BARDAKİ ŞARKI ;http://www.youtube.com/watch?v=b6Pr2FAbRTI)

''Yaşın küçük bebeğim!''

Arkadaki psikopat tipi takmadım

''Yaşın kaç?''

bu sefer önümdeki güvenlik sormuştu

''17''

arkadaki herif kahkağa atmaya başladı

''17 mi ? ''

''Olamazmı kapa çeneni!''

Güvenliğin arkasındaki çocuk kulağına bişeyler fısıldadı

''Buyrun hanımefendi''

İçeriye girdim tonlarca emoya benzeyen tip bana bakıyordu 

Bir masaya oturdum ve bir içki söyledim.Hassiktir! sıradaki psikopat adam bana doğru geliyordu.korkak bir şekilde kapıya yöneldim.Karşıma zenci şarışın bi adam çıktı.Onuda tek elimle iktirdim ve koşmaya başladım.

.......

Jacop'a ihtiyacım vardı.Korkuyordum ne salağım!

Garaja girdim yağmur o kadar hızlı yağıyordu kii korkumu arttıracak şekilde.

''Hey iyimisin?

Arkama korkuyla baktım.Güvenliğin kulağına bişeyler fısıldayan çocuktu...

(BU SAHNEDE ÇALAN ŞARKI ;http://www.youtube.com/watch?v=YdZldQH4ItI)

''Git burdan''

Gözümden akan yaş yağmurla karışarak yere düştü..

Ve bendee.......

 35 + 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uyur GezerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin