Terler içinde uyandım.Pek hoşuma gitmeyen bir rüya görmüştüm. Karanlık havaya rağmen geç kalma endişesiyle yatakta doğruldum ve saate baktım.
Saat 4.24'tü.Neden böyle telaşlandıgımı anlayamamıştım ama bugün okulda orotoryo görevim olduğu için herkes gibi ben de heyecanlıydım. Çok uykum vardı biraz daha uyumam gerektiğini düşünüp tekrar yattım.
-Saat 08.07-
Alarmın sesiyle uyandım ve hemen hazırlanmaya başladım.Üniformamı giydim ve saçlarımı topladım.İşlerimi bitirmeye çalışıyordum.Zamanım kalmadığı için kahvaltı etmeden evden çıktım.Otobüs durağına gittim ve her zaman yaptığım gibi durağın yanındaki kafenin kapısından içeri girdim.
Joon Sung:
-Hey Min!Günaydın!
Bu tatlı sesin geldiği çocuğa doğru döndüm ve masada otumuş beni bekleyen kuzenimi gördüm.O aslında benim uzak akrabam ama biz birbirimize kuzen diyoruz.
-Joon sung!Günaydın🔆
-Bugün çok güzel olmuşsun orotoryo için mi?
-Ah evet..Sen de çok şıksın kuzi!
Kahve almak için sıraya girdim ve telefonuna bakan Joon sung'a gülümsedim.Çalışan:
-İsminiz neydi bayan?
-Min Jung.
-Tamam beş dakika sonra hazır olur.
Joon sung'un yanına oturdum ve siparişimi bekledim.
Joon sung:
- saat 9 da okulda olmamız lazım.
-hayır bugünlük saat 11 de orda olmalıyız.
-Min bugün çok hoş olmuşsun gözlerimi senden alamıyorum.Seninki seni çok beğenecek.
-Seninki derken?
-Bilirsin yakışıklı bulduğun çocuk vardı ya...
-Pfffft hahaha saçmalama ben öyle bişey demedim.Joon sung:
-Artık gitsek mi kahveni bitirdiysen?
-Olur kuzeğnn.
-Hadi marş marş o zaman!Joon sungla kafeden dışarı çıktık ve durağa geldik.Şanslı günümde olmalıydık çünkü otobüs hemen gelmişti.Hatta boş koltuk bile bulabilmiştik.Birkaç dakika sonra okuldaydık Joon sung kendi sınıfına gitti ben de kendi sınıfıma girdim.Sıralarin çoğu boştu erken gelmiştik.
Arkadaki sırama geçtim ve kafamı sıraya koydum.Kendimi hala yorgun hissediyordum.O kadar kahveyi boşuna mı içtim ben yaa! Başımın ağrısı daha çok artınca dayanamayıp uyuklamaya karar verdim ve gözlerim yavaşça kapandı.
⭐⭐⭐
Koluma birisinin dokunduğunu hissetmemle sıçrayarak uyanmam bir oldu.
Beni uyandırana kızgınlıkla bakarken gözlerim yavaşça bu genci tanımaya başladı.
-Jeon J-jungkook?
Arkadaşlar oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler 🔆🍩🌹❤🐨
12.02.2018
OYLAR VE YORUMLAR AZALDI DAHA İYİSİNİ BEKLİYORUM HABERİNİZ OLA🔆🌹💎