Bugün öylesine mutluydum ki ; sanki bulutlar üstünde uçuyordum.Nedeni yarın sevdiğim çocukla buluşucaktım. Öylesine heycanlı ve paniktim. Ne giyseydim acaba , ne beğenirdi , ne severdi . Telofonda tanıdığım kadarıyla esmer , siyah saçlı ve uzun boylu bi çocuktu. Bende esmer ve uzun boyluydum aslında yakışabiliriz. İçim içimi yiyordu, Akşam olduğunda giyceğim kıyafeti seçmiştim. Mini kot bir etek aa! dur yaa etek giymiyim belki kızar diye şüphelenmiştim. Sonra bir kıyafet daha oluşturdum , kot pantolon, yakası biraz açık bluz , spor ayakkabı ve su yeşili çanta aslında çok kötüde değil renkler uyumlu bluzum pembenin en açık tonu , pantolonum siyah ,çantam su yeşili ve spor ayakkabım siyah pembe desenliydi. Yakışırdı galiba , iğşallah beğenir . Saat 00:1 olmuştu yatmam lazım son bi kontrol yaptıktan sonra günlüğümü aldım elime yazmaya başladım ; Sevgili günlüğüm yarın çok öenemli bi günüm bil bakalım ne? tanıştığım çocukla bebek parkında buluşucaz. Ben 16 yaşında bi kızım o ise 17 aramızda 1 yaş olmasına rağmen kendimi küçük hissediyorum. Bilmiyorum çok heycanlıyım , galiba uyuyamiğcam bu gece seni seviyorum 'BANA ŞANS DİLE' . Gece saat 02:00 ablam geldi yanıma dedi ki ; ne bu acelen noluyo birisiyle mi buluşucaksın , aslında söylemek isterdim ama söyleyemedim direk aklıma ece geldi eceyle yarın gezicez dedim oda inandı gibiydi tmm dedi akşam olmadan gel dedi ve odasına gitti. Gece uyuyamıyordum. Gözüme uyku girmiyordu bnde telefonumun kulaklığını alıp şarkı dinlemeye başladım ve uyuya kalmışım. Sabah saat beşte uyandım şarkı açık kalmış telefonun şarjı bitmiş AMAN ALLAHIM şarjı olmazsa nasıl konuşucam. Direk elim şarj makinasına gitti aldım ve şarj etmeye başladım sadece 2 saatım vardı 7'de çıkıcaktım ki Şişlide oturduğumuz için baya bi uzaktı . Hemen üstümü giyindim, saçımı düzleştirip her kızın yaptığı gibi sade bi makyaj ve biraz güzel koku en sevdiğim parfümümü sıktım. Artık yola hazırdım. Şarjım %50 ' idi . iğşallh akşama kadar dayanır. Evden çıktım , ilk otobüse bindim ve bebek parkına doğru yürüdüm bikaç ünlü gördüm tabii bebek parkı ünlülerin mekanı ve ilk tanışmam burda olucak gittim ve boş bi masaya oturdum. Bekliyorum gelmedi yolda kaldı heralde ya da en iyisi bi çay söylim garson geldi ve çay istediğimi buyurdum. hala bekliyorum, gözüm yolda bulamadımı ki arasam mı? diye düşündüm çayım geldi sıcak sıcak yudumluyordum , ve biri yanıma yaklaştı ,siz galiba zeynep olmalısınız bnde direk söze girdim sizde galiba deniz olmalısınız değilmi ? evet merhaba beklettim sanırım yoo sorun değil ve gülümsedim alsında yakışıklıydı buraya arabayla gelmiş ve yakasında havalı çocuklar gibi gözlük asılıydı. Ben ise sadelikten yanaydım.Nasılsın?? diye sordu iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın dedim ayıp oldumu ki daha tam tanışmadan senli benli konuştum. İğşallah olmamıştır. sıcakkanlı ve sevecen iyiyim teşekkürler dedi gülümsedi . Sonra direk lafa atladı ben sizle uzun zamandan beri konuşuyorum iyi birisin ve benmle çıkar mısın? dedi . Ben ilk önce duraksadım ne acele , bişey mi olacak diye düşündüm. Olabilir diye mırındandım direk elimi tuttu ve bişey yer misin dedi? olur dedim çünkü sabah kahvaltısı yapmamıştım iyi olurdu. Biraz çekingen kaldım orda ama sonradan üstümdeki çantayı sandalyeye astım. Yemek yedik iyiydik sonra beni otobüsün oraya kadar götürdü bunu ben istedim çünkü daha tanışmadık sonra otobüsüm geldi ve bana 'Güle Güle SEVGİLİM' dedi güle güle dedim kabalık mı yaptım ki sevgilim demedim ama otobüsten ona öpüvük yollayıp gülümsedim :) eve geldim ve annem nerden geldin dedi ablama anlattığımı söledim ece ile gezdik dedim tmm dedi nereye gittiniz diye sordu nişantaşında dolaştık dedim. DEVAMI GELECEK :)