1.

772 52 9
                                    

Cameron
Přišel jsem urychleně domů a hned jsem volal na číslo napsané na malé vizitce. Chvíli to zvonilo, ale nakonec to ten dotyčný vzal.
"Dobrý den pane Sykesi, tady Cameron Bennett" začal jsem. Vůbec jsem nedokázal popsat to co jsem viděl. Moji sestřičku, moji Tessu....ale vypadala jinak. Na kůži měla černé žíly a to samé měli na sobě ti kluci. Toho jednoho jsem poznal. Byl to Kyle Springs. To co jsem viděl nemohla být ona. Ale co když...
"Co se děje, pane Benette?" zeptal se mě a já mu to všechno řekl. Možná mě bude mít za blázna, ale dusilo mě to. Nechápal jsem to.
"Hmmm, věřím vám. Zítra ve tři se u vás stavím, zatím nashledanou" řekl a položil to. No fajn, on toho ví určitě více než já. Šel jsem unaveně do svého pokoje. Míjel jsem ty ve kterých byli zavražděni členové mé rodiny. Nemohl jsem se na ty dveře ani podívat. Vešel jsem do toho mého a ztuhl jsem. Uprostřed stál Kyle Springs. Tvářil se tajemně a naštvaně.
"Mám pro tebe návrh Camerone" řekl chraplavým hlasem a já neschopen slova, jsem jen přikývnul, "Tessa a já máme ještě naději se vrátit zpět. Jen nesmíme skočit do té studny. Ona je zaslepená láskou k tomu odpornému klaunovi, pokud ji teda chceš zachránit, tak ti pomůžu" dodal a já vstřebal ty novinky.
"Klaun? A co z toho, kromě přeměny zpátky, budeš mít ty?" řekl jsem zmateně a díval se nechápavě na něj.
"Já pomstu" děsivě se usmál a přešel ke mně, "dostaneš zpátky svou malou sestřičku, takže mi pomůžeš?" natáhl ke mě ruku a já chvíli váhal. Nakonec jsem ji přijal a potřásl s ní.
"Dělám to jen kvůli ní" řekl jsem neutrálně a on spokojeně přikývnul. Pak náhle zmizel, chvíli jsem tupě zíral do zdi. Když jsem se konečně vzpamatoval tak jsem si sedl na postel a přemýšlel o tom jestli jsem udělal dobře. 'Chceš svou sestru zpět? Chceš! Tak buď v klidu' slyšel jsem své podvědomí. Dodalo mi to odvahu a odhodlání. Ten klaun...to on za to může a jakmile se mi naskytne příležitost tak ho zabiju.

Ahoj lidičky, vítejte u druhého dílu ,který začíná pohledem Camerona 👌😂 nebude to tak časté, ale pokusím se vám tento příběh více zpříjemnit 💕🎈 jinak děkuju za podporu všem
S láskou Broken_Maya

Catch me, you'll float too 🎈(IT cz)✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat