* Do Wszystkich *
Mieszkałaś w Polsce, ale interesowałaś się kulturą Azjatycką od dawna. Gdy nadarzyła się okazja, wzięłaś udział w konkursie w którym można było wygrać wycieczkę do Korei Południowej. Niestety los cię nie lubi i nie wygrałaś, ale postanowiłaś się zebrać w sobie i znaleźć pracę, aby zarobić na wyjazd sama. Po pół roku udało ci się zebrać odpowiednią sumę. W przerwie wakacyjnej między drugą a trzecią klasą szkoły średniej postanowiłaś polecieć tam z przyjaciółkami zaraz na początku wakacji. Lot minął wam spokojnie, chodź ty się bardzo bałaś, ponieważ pierwszy raz leciałaś samolotem. Po wylądowaniu wręcz wybiegłaś z samolotu od razu kierując się po walizkę i pobiegłaś na parking tam poczekać na świeżym powietrzu na przyjaciółki. Na parkingu było nie małe zbiegowisko, więc zaciekawiło cię to.Poczekałaś na przyjaciółki zostawiłaś im torbę i podeszłaś do tłumu. Jak zauważyłaś (aut. Brawo ty xD) był to jeden z twoich ulubionych zespołów BTS. Stałaś sobie ładnie i grzecznie w tłumie i obserwowałaś ich jak wychodzą z lotniska. Zaczęły cię wkurzać Koreańskie fanki, które mogły przecież przyjść na to lotnisko zawsze i ich spotkać jak wracają z tras, a ty mieszkałaś w innym kraju i nie mogłaś sobie na to pozwolić. Więc wzięłaś i zebrałaś całą swoją siłę woli oraz poprosiłaś swoje mięśnie w nogach aby cię nie zawiodły i zaczęłaś bardzo„delikatnie" się przepychać, co oczywiście skończyło się krzykami na ciebie. Kiedy ty wraz z inną A.R.M.Y się kłóciłyście,BTS zwróciło na was uwagę. Nie ukrywając tak się wkręciłyście w ta kłótnię, że zapomniałyście o co poszło i że wasi idole są zaraz obok was, a wy się drzecie.
Jin
Podszedł do barierek dzielących jego i was.
-Dziewczyny nie kłóćcie się BTS starczy dla każdego – uśmiechnął się do was w swój uroczy sposób. Wy od razu jak wyrwane z transu spojrzałyście się w jego stronę i wpatrywałyście się w niego jak obraz. Dziewczyną z którą przeprowadzałaś małą wojnę zaczęła piszczeć. Ty tylko przyglądałaś się Jinowi i uśmiechnęłaś się do niego posyłając całusa w typowy dla niego sposób. Jin zdziwił się,ale po chwili powtórzył twoją czynność i odszedł do reszty.
-Czy ja śnię czy Jin odwazajemnił mój gest ? - pomyślałaś zadowolona i cała napełniona fangirlowymi (aut. Takie słowo istnieje ? XD ) emocjami ruszyłaś w kierunku swoich przyjaciółek.Gdy do nich doszłaś zaczęłaś skakać i piszczeć z zadowolenia.Suga
Yoonginie przejął się waszą kłótnią i szedł dalej. Ale w pewnym momencie jak usłyszał jak któraś z was krzyczy jego pseudonim odwrócił się w waszą stronę. Oczywiście doszło między tobą a tą dziewczyną do sprzeczki polegającej na tym, że ona zaczęła obrażać twój prezent od przyjaciółek, a był nim plecak z członkami zespołu wyszytymi na nim. Dziewczyna aktualnie krytykowała iż „Suga" jest źle wyszyty krzywo i brzydko. Nie chciało ci się tego słuchać więc olałaś dziewczynę i ruszyłaś w kierunku swoich przyjaciółek. Przybita faktem, że dziewczyna miała czelność obrażać tak wspaniałą rzecz jaka dostałaś.Idąc mijałaś Suge. Spojrzałaś na niego i się smutno uśmiechnęłaś, na co raper odwzajemnił ges odwrócił się i poszedł. A ty pocieszona delikatnie słodkim uśmiechem Sugi podeszłaś do swoich „żon" i nie przejęta kłótnią zaczęłaś opowiadać im o zniewalającym uśmiechu AgustaD.
CZYTASZ
❤♪ღReakcje BTS ღ♪❤
RandomTak jak tytuł mówi, są to reakcje BTS. Pisze je, ponieważ sama lubię takie czytać. A coraz mniej mogę ich znaleźć ( chyba za dużo tu czasu spędzam xD ) Mam nadzieje, że się spodobają ♥