⚪Eighteen

1.3K 168 31
                                    

Jimin pov

Hned co jsem se rozloučil s Hyungem, jsem vstal z postele a namířil si to do koupelny, kde jsem vykonal hygienu. Převlékl jsem se do volného trika a tepláků, abych se cítil pohodlně. Přeci jen je víkend ne?
Hned potom jsem si to naštrádoval do kuchyně, kde jsem se nasnídal a pak si šel sednout do obýváku k televizi.
Chvíli jsem přepínal programy, až jsem narazil na můj oblíbený seriál a tak jsem se uvelebil a začal se mu věnovat.

...

Celý den jsem po dlouhé době strávil jen u televize, protože tam kupodivu dávali samé celkem dobré filmy, či seriály.
Momentálně mě to už ale přestalo bavit, tak jsem to nechal na posledním programu a vzal do ruky mobil.
Projížděl jsem různé sociální sítě, když mi najednou zakručelo v břiše. Zvedl jsem se a šel si tedy do kuchyně pro nějakou mňaminu. Při tom sledování televize jsem úplně zapomněl na hlad.

Když jsem se vracel z kuchyně do obýváku, v televizi zrovna běželi zprávy. Znovu jsem si sedl na gauč a poslouchal při jezení té dobroty, i když mě to vůbec nezajímalo.

Pak ale najednou začali mluvit o něčem zajímavém. Říkali něco o nějakém týpkovi, který prý překvapil své fanoušky nějakým albem. Ano, někoho by to absolutně nezajímalo, ale já se o hudbu dost zajímám a tak mě to zaujalo.
Ten kluk... muž mi přišel takový... celkem povědomí.
Vzal jsem si mobil a vyfotil obrazovku televize. No co? Někoho mi připomíná a já prostě zjistím koho!

...

Přišel jsem vysprchovaný do pokoje, a už se převlékl do pyžama. Sice je teprve 17:26, ale co. Chtěl jsem se vysprchovat a už se mi nechtělo se převlékat do tepláků.
Svalil jsem se na postel a chvíli přemýšlel, když najednou mi cinkl mobil. Hned jak jsem zjistil kdo mi to píše, musel jsem se usmát.

Sugar:
Ahoj Minie, promiň že jsem se trochu zdržel, protáhlo se to 🙁
Sugar:
Každopádně, teď už jsem jen tvůj 😊😏❤️

Chim:
Ahoj Hyung! Nic se neděje 😊❤️

Sugar:
Tak jak jsi si užil válení se? 😁

Chim:
Celkem to šlo, strávil jsem celý den u televize na gauči... ale stýskalo se mi po tobě ☹️😊

Sugar:
Aww Jiminie ❤️ pošleš fotečku? 😊

Chim:
Achjoo Hyung, co bych pro tebe neudělal, že? 😂❤️

Sugar:
Díky zlato 😄❤️

Chim:

Sugar:😍😊❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sugar:
😍😊❤️

Chim:
Ale teď ty Hyung! 😁

Sugar:
Ahh, no tak fajn Minie 😆
Sugar :

Sugar:Ahh, no tak fajn Minie 😆Sugar :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sugar:
Ta je z dnešního koncertu 😊

Chim:
Sluší ti to tam Hyung ❤️ale už bych tě chtěl hrozně moc vidět celého kompletně 😞

Sugar:
Ale noták Minie, ještě vydrž ano? Už takhle je to moc... slibuji že se to jednou dozvíš 😉❤️

Chim:
Chtěl bych vědět alespoň tvé pravé jméno 'Sugo'..
Chim:
Kdo jsi?

Sugar:
Ještě není ten správný čas na to, abych ti prozradil kdo jsem Jiminie...

Chim:
A kdy bude ten správný čas?

Sugar:
Brzy Jiminie, brzy.. ♥️
Sugar:
Slibuji ❤️

Chim:
No dobře ❤️

A pak mi něco došlo...

Chim:
Hyung?

Napínám co? 😏😊💕
Sarangheyo ♥

My sexy stalker [POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat