REGATUL ASCUNS

665 9 9
                                    

   În zece mai 1700 căpitanul Thadeus și echipa sa au fost chemați în fața majestati sale regina Caroline I a Marii Britanii. Ei au venit îmbracați în haine elegante așa cum se cerea să te prezinți în fața majestati sale.                               

Au fost primiți in sala de bal a castelului Backingam,acolo au asteptat-o pe regina timp de aproximativ  cinsprezece minute,apoi și-a făcut și regina apariția. Atunci toți au făcut o reverența în fața acesteia.     

 - Luați loc vă rog trebuie să vorbim o chestiune importantă, dar mai întâi haideți să servim acest delicios ceai de fructe de pădure împreună cu acești gustoși biscuiți cu unt și ciocolată.

Sper că vă vor plăcea sunt facuți de o bucătăreasă foarte pricepută,este chiar o rețetă secretă numai ea o știe.Dar chestiunea împortantă nu e aflarea rețetei de biscuiți ci o alta dar mai întâi trebuie să veniți câteva zile la niște probe speciale  să văd dacă sunteți pregătiți pentru ce urmează adica misiunea în sine.

Aceste probe se vor desfăsura la Casa de vânătoare de la Avalon unde trebuie să fim prezenți mâine dimineață.

- Să-mi fie iertat majestate dar de ce ați spus noi.

-Deoarece vin și eu pentru a vedea dacă sunteți sau nu capabili de misiunea pe care am să v-o dau peste cîteva zile .    

Bine majestate vom fi acolo în zori. 

-Vă multumesc căpitane pentru disponibilitatea dumneavoastră și a întregii echipe.

-Cu mare plăcere, atunci ne vedem mâine la Avalon.

-  Da cu sigurantă să fiți foarte bine pregatiți pentru orice probă.

- Vom fi,dar și dumneavoastră majestate să ne vedeți în actiune.

- Cu siguranță îmi va plăcea enorm.

A  doua  zi dis-de-dimineata capitanul si echipa sa au fost prezenti la Avalon dupa aproximativ  douazeci de minute si-a facut prezenta si regina cu garda regala .

Buna dimineata majestatea ta, cum a fost drumul de la Londra pana aici.

- Buna dimineata si tie capitane si echipei tale , drumul a fost foarte bun .

Probele vor dura sapte zile in fiecare zi cate una .

Ziua Intai 

In prima zi va trebui sa mergeti in padure acolo sunt diferite animale dar la patruzeci de  grade nord exista un sat de războinici care vor incerca sa va omoare daca ajungeti cu bine deseara aici atunci  inseamna ca ati trecut prima proba. 

Armele vostre de astazi sunt doua muschete si cinci sabii cu acestea va vor fi de folos dar incercati sa nu  omorati foarte multi oameni, animale nu conteaza dar aveti grija.

 Plecam acum majestate ,acum intram in padure. Oare ce vom gasi in padure deși am fost informați că vom întâlni animale și satul de războinici.Dar nu a fost chiar asa ne-au atacat câțiva urși.Iar in sat oameni au fost pașnici numai familia Lester ne-a bătut de ne-au sărit fulgi deși am fost puțini bătuți tot i-am batut și chiar i-am invins

.Dar nu acest lucru e important ci faptul ca am trecut de prima proba care ne-a lăsat niște micuțe răni minore.Și ne-am dus misiunea la bun sfarșit . Cu o mare recunoștință față de noi regina a organizat un ospăț pe cinste. 

Bucurandu-ne de acest ospat  am pierdut notiunea timpului si am ajuns la miezul nopti ,iar apoi ne-am culcat pentru a fi odihniti pentru urmatoarea proba care speram sa fie una captivanta. 

Ziua a doua:

Multă vreme nu a trecut până la a doua proba, noaptea  a fost scurtă iar diminaţă  cu toți ne-am strans la masa iar Elizabet a adus sufleul. Apoi regina s-a alaturat și ne-a încredințat urmatoarea proba care a fost și mai grea trebuia să gasim in pădurea Cloded casa vrăjitorului Maxilus și să îi cerem mana fiicei lui și apoi să o omorâm pentru a aduc smaraldul purpuriu. Ajunși în pădure am dat peste familia trolului Glocus care a ieșit la plimbarea de dimineața pentru a se apuca de cules napi contelui Niros contele și împăratul trolilor de est.Care era foarte hain și îi plăcea ca in fiecare an de 15 aprilie să sacrifice câte un trol pentru amuzamentul gnomilor pentru a nu îi ataca. În acest an i-a veni rândul lui Glcus să se lupte pentru viața sa care și așa era mizeră datorită lui Niros dar să lupți cu un gnom nu e ușor sar dacă vrei poți. Acesta era îndemnul nostru pentru Glocus dat fiind faptul ca noi eram pe acolo am fost și noi invitați .Prima lovitură a fost data de Glocus și nu Nercolius care a încasato zdravăn din prima ți care nu se aștepta. Loviturile primite l-au făcut pe Nercolius să moară deoarece era epuizat pentru ca lupta de un an zi și noapte. Datorită acesteia gnomii si troli au încheiat înca un tratat de pace cu succes.Astfel glocus a fost ridicat la gradul de cavaler iar familia lui a trăit regește de atunci.Apoi l-am gasit si pe vrăjitor și propunându-i că îi luam fiica de soție am reușit să devenim mai buni și să ducem încă o probă la sfârșit și să ajungem cu bine în tabără pentru a da smaraldul purpuriu reginei și a ne duce misiunea pentru a doua zi la capat.

A treia zi

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

REGATUL ASCUNSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum