2.

15 0 0
                                    

Ráno mě probudil sluneční paprsek, který prostupoval zkrz okno. Když jsem otevřela oči, sotva jsem se mohla pohnout, protože mě všechno bolelo. Rozhlédla jsem se po pokoji, uviděla celkem malý pokoj, který byl spíše sportovně zařízený. Po chvilce jsem uslyšela kroky, velmi mě to vyděsilo a tak jsem se schovala za dveře. Za skříní jsem uviděla baseballovou palku. Vzala jsem si ji pevně do ruk a rozkročila jsem se. Když otevřel dveře a vešel do místnosti. Všiml si, že neležím v posteli. Pomalu jsem se napřáhla, že ho udeřím, ale on se otočil a zachytil palku ve vzduchu. Zalekla jsem se a pustila ji.

Mlčky se na mě díval a pak jen řekl.

"Neboj já ti neublížím.,,

: Kdo si?

Chvíli mlčel a pak řekl.

Neznámý muž: Jmenuji se Chris.

: Co se stalo? Kde to jsem?

Jen jsem to odřekla začali se mi podlamovat nohy. Zachytil mě a vzal do náručí.

Já: Co to děláš?

Položil mě do postele a řekl.

Chris: Musíš si odpočinout, dostala jsi pořádnou nakládačku.

**************


Druhý den jsem se probudila, když jsem viděla že je pokoj prázdný, vstala jsem a šla ke dveřím. Pomalu jsem je otevrela a nahlédla ze dveří.
Uslyšela jsem téct vodu a tak jsem se šla podívat. Pootevřela jsem dveře a uviděla Chrise jak se sprchoval. Měl krásně svalnaté a šlachovité tělo. Chtěla jsem zavřít dveře, ale nemohla jsem....Nemohla jsem odtrhnout oči. Tak jsem se chvíli dívala, dokud mě neviděsil štěkot psa. Rychle jsem zavřela dveře a začala křičet. Byl to velký rottweiler, který se řítil přímo na mě. Rychle jsem se snažila otevřít dveře do pokoje, ale ujela mi noha a spadla jsem. Sedla jsem si a pomalu couvala ke dveřím. On přišel ke mě a vrčel. Otevřely se dveře do koupelny a stál v nich Chris. Zabalený jen v ručníku a po hrudi mu stékaly kapky vody.

Chris: To stačí! Běž na místo.

Pes jen sklonil hlavu a poslušně odešel. Celá jsem se klepala. Natáhl ke mě ruku a zvedl mě

Chris: Běž si sednout do kuchyně hned tam přijdu.

: A co ten pes?

Chris: Když poslechneš, tak ti nic neudělá.

Jen to odřekl tak za sebou zavřel dveře.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 20, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LÁSKU NE VÁLKUKde žijí příběhy. Začni objevovat