Kayyu baba Necati'ye seslendi.
"Oğlum, bunu 6 yaşında veled çizmiş!"
"Ama Alev yengenin altını nerden bulduğunu unutuyorsun komutan, unuttun mu? O eskiden madenciydi! Veled çiziminin onda işi ne!"
Necati Kayyu babanın elinden haritayı alıp üzerine baktı.
Sonrada arkasını çevirdi. Gördüğü şey onu çok şaşırmıştı!
Eldo-söver ismindeki eski Rambo Master, Emine teyze the Rambo Master'ı sövüyordu!
Necati oraya gelen destek polislerine Eldo-söver'in nerede olduğunu tam soracakken koca ve büyük göbeği, heybetli göğüs kılları, bira ve rakı içmekten mutasyona uğrayıp artık develerin sırtlarına benzeyen sırtıyla o geldi.
Testere kamil.
Testere kamil "Habunuzu gesecem, sonrada algoritmanıza oturacaym! Muhahahaahahhahahhahahahahahhahahahahahahahhaahhahahahahhahahahaha!" dedi ve sırtından maskesi çıktı, zırhı vücudunu kaplamaya başladı. Bir anda sırtındaki çantadan bir testere hoplayıp eline geldi.
Ve hemen ardından Kayyu babaya koştu. Ama Necati önündeyken yandan arkasına atladı ve Kamil oraya ağırlıktan dönemedi.Necati onu oracıkta boğmaya çalıştı.
Bir koluyla sıkıca boğazını tuttu ve geri geri gitmeye başladı.
Ama Kamil testeresiyle onun kolunu kesmeye çalıştı. Kayyu baba kolunu tutup çevirdi ve kırdı.
Kamil yinede çok kaslıydı ve Necati'yi geriye attı ama Kayyu baba güçlerinden biri olan "Kayyu kafa atıyor" gücünü kullanıp Kamil'in kafasına kafa attı ve kafası gerideyken Necati kafasını tutup gözlerini kapadı ve Kayyu baba göbeğine tekme atıp Kamil'in ciğerini hoplattı.
Kamil nefes nefese kalmışken ellerini yukarı kaldırdı ve,
"Ciğerimi hoplattınız nehes nehese galdım, deslim oluyorum."
Dedi.
Necati "Canın cehenneme ruh hastası!" Diyip göbeğine tekrar tekme attı ve Kamil içinde bulunan ne yemek varsa dışarı çıkardı.
"Hımm!" Diye garip bir ses çıkardı ve yemekle birlikte içindeki gazda çıktı.
Kamil artık çok inceydi. Kayyu baba Kamil'e yaklaşıp, "Yaptıklarından pişman mısın hee?"
Diye sordu.
Kamil "ivitt" diye çok ince bi sesle cevap verir vermez Kayyu baba "ok" diyip Kamil'i iki gözünden sonrada kalbinin tam ortasından vurdu.
Sonuçta yaptığı suçlar çok ciddiydi.
Polis'e hakaret
Polis'e saldırı
Polis'e direnme
İdamı haketmişti. Ve en büyük suçu, ayı gibi KFC yemekti.
Komiser Necati, "Komutanım, bi halt geliy." Dedi.
Kayyu baba hızlıca anime karekterine dönüp topa tekme attı ve en tehlikeli örgütlerden olan futbol Velet'lerinin saldırısını engelledi.
"Yürühün gidin veledler" dedi Kayyu baba. Ama Futbol veledleri AK-48,5 çıkarıp her yeri taramaya başladı. Komiser Necati glock-9 ile hepsine teker teker ateş etti ama hiçbiri ölmedi.
Kayyu baba Necati'yi çekip onu sipere attı ve "Koru beni lanet olası!" Dedi. Bi veledin ağızına elinin tersiyle çakıp silahını aldı ve o silahla bi veledi vurdu ve sonrada onun silahını alıp Necati'ye fırlattı. O da silahla önüne gelen velede taradı. Ama veledlerin içinden biri gelmeye başladı ve heryeri sis kapladı. Veledler diz çöktü ve başlarını aşağı eğdi.
Tüm sisin içinden bir yüz göründü. Eldo-söver!
Necati ve Kayyu baba düşen masanın arkasına iyice çömeldi ve hafif yüzlerini çıkartarak Eldo-söver'in ne dediğini duymaya çalıştılar.
Eldo-söver "çıkın ortaya lanet olası manyaklar! Çıkmazsanız söverim!" Dedi.
2.bölüm sonu
YOU ARE READING
Komiser Necati
AdventureKomiser Necati hergün yaptığı gibi karısından çile çekti, ardından kavheciden kavhesini alıp karakola ilerledi. Yolda giderken inanılmaz birşey gördü. Hıyardır-man en büyük düşmanı patlı-tes'le savaşıyordu! Bu yüzden gidip ikisinide tutukladı... Hel...