În timpul unei transmisiunii V Live, membrul BTS a povestit un moment trist din copilăria lui .
V a povestit despre unul dintre prietenii lui din trecut . El a spus , ca din cauza acestui prieten , si-a pierdut aproape toți ceilalți amici pe care îi avea la școală .
El a fost convins ca este foarte apropiat de acest prieten , însă a descoperit cu surpriza ca prietenul respectiv nu îl vedea la fel !
Povestea a început când V a început sa vorbească despre petrecerea de la ziua de naștere a prietenului sau . El a dezvăluit faptul ca a fost singura persoana care nu a fost invitata la acea petrecere . Totuși acel prieten s-a răzgândit, dar numai pentru ca V ia făcut un voucher cadou , pentru care V a așteptat 3 ore afară ca sa îl dea .
Idolul povestește ca , după ce I-a dat cadoul a fost foarte cald , dar ca în drumul spre casa a plâns foarte mult.
V mai spune ca, deși nu înțelegea de ce s-a purtat urat cu el , a descoperit mai târziu ca prietenul sau era gelos pe el , fiindcă el se înțeleagă mai bine cu lumea .
V a mai povestit ca , după debut , s-a revăzut cu prietenul sau la McDonald's, unde idolul I-a făcut cinste cu o cafea . El a spus fanilor ca este ok sa fi gelos , dar ca pentru a fi corect trebuie sa le spui ăsta, ca sa nu ai resentimente și sa ramai prieten cu respectivul