∝ chapter one ∝

723 52 19
                                    

∝ Taehyung's pov ∝

Vedän syvään henkeä sulkien samalla siniset silmäni. Astun rauhallisilla ja hitailla askelilla koulun rajojen sisäpuolelle, katselen kuinka pieni porukka tyttöjä ja poikia laulavat ja soittavat kitaraa. Hymyilen pienesti ja kävelen lasiovesta sisään, tai siis kävelen sitä päin koska en huomaa että siinä on ovi.

Parahdan ja kaadun maahan istumaan, pieni vinkaisu pääsee suustani ja ehkä jopa muutama kyynel valuu vaalealle poskelleni.
Muutama poika lähelläni alkaa nauraa ja ottaa kuvia mutta pian luokseni ryntää kolme huolestuneen näköistä poikaa.

"Sattuiko?" blondi hiuksinen lyhyt poika ja Auttaa minut ylös seisomaan. Pyyhin kyyneleet nopeasti hihaani ja Nyökkään ujosti.
Pojat hymyilevät rohkaisevasti.
"Älä sit muute välitä noista jätkistä jotka nauro sulle, se on vaan Jungkook ja sen kolme kaks frendii, ne on urheilu linjalla ja on muka jotain fuck boyta", lika hiuksinen poika sanahtaa hieman tympääntyneenä.

"Oot varmaan uus? Mä oon Park Jimin", poika joka auttoi minut ylös sanoo ja kikattaa hiukan.
"Mä oon Kim Namjoon", liila hiuksinen poika esittäytyy ja antaa pienen näytteen kauniista hymystään.
"Mä oon Kim Seokjin, jos Tarviit apua kysy multa!" Viimeinen pojista esittäytyy iloisesti.

"M-Mä oon.. Äh sillä ei ol väliä", mutisen ja juoksen pois, pois vessoille. Vedän syvään henkeä ja katson itseäni likaisesta vessan peilistä.
"Näytän söpöltä", totean hiljaa itsekseni ja hymyilen hiukan.

"Niin näytät", vieras matala ääni sanoo takaani ja koskettaa olkapäätäni hennosti. Käännyn nopein liikkein ympäri ja katson poikaa joka nauroi minulle aikasemmin. Punastun hiukan ja siirrän katseeni maahan.

"Mikä sun nimi on söpöli?" Poika naurahtaa heleästi ja hymyilee pupuhymyä.

"Kim Taehyung", vastaan ujosti ja katson maata.
"Mä oon Jeon Jungkook, tuutko kattoo tänään mun koris matsia?" Tuo Jungkook niminen poika kysyy toiveikkaana.
Nyökkään. "Öh toki".
"Jes! Tuu kolmelta koulun liikuntasaliin", tuo hymyilee ja häipyy paikalta.

Heij!
Sori tylsä luku, mut tää on vasta alkua!
Kertokaa rohkeasti mitä voisin parantaa!
Ja tulevat luvut tulee olee 500-1000 sanasia :]

♔ shake it babe ♔ Where stories live. Discover now