∝ 3rd pov ∝
Jungkook hymyilee iloisesti ja kävelee nopein askelin takaisin ystäviensä luo. Taehyung jää hölmistyneenä seisomaan paikoilleen. Kuitenkin kellot soivat joten Taehyung herää todellisuuteen ja suunnistaa tiensä laulu tunnille. Poika henkäisee syvään ennenkun astuu sisään. Luokka on täynnä lahjakkaita laulajia, joka saa minut tuntemaan oloni huonoksi. Puhdistan päätäni ja menen istumaan reunaan puoliympyrän muotoisessa tuoli järjestyksessä.
Asetan valkoiset nappikuulokkeet korvilleni ja laitan puhelimestani soimaan rentouttavia kappaleita jotka saa minut rentoutumaan.
"Taehyung, eikö?" Lilat hiukset omaavat poika jonka nimeksi muistelen Namjoon, hymyilee ja istuu kahden ystävänsä kanssa viereeni. "H-hei", Soperran ja katson maahan ujona. Vedän syvään henkeä ja vetäisen kuulokkeet pois pieni kokoisilta korvistani.
"Ujo? Ei tarvitse", muistaakseni Seokjin hymyilee ja kieräyttää yhden hiussuortuvani pois silmieni edestä, korvani taakse. Pieni puna kohoaa poskilleni ja katson maahan.
Kaikki luokassa hiljenee kun Jungkook ja hänen kaksi parasta ystävää kävelevät luokkaa. Jungkookin vilkaistessa minua hän virnistää ja iskee silmäänsä. Punastun korviani myöten ja päästän pienen vingahdan.
"Taehyung, miks punastut?" Jimin kysyy ilkikurisesti ja tökkää minua hellästi kylkeen. "Ä-ä... n-no.. u-unoha", änkyrän ja katson alas hermostuneena. "Sä oot ihastunut!!" Jin kiskaisee innoissaan ja nojautuu lähemmäs minua. "Kerro kuka!!" Jimin kikattaa innoissaan ja nojautuu itsekukin lähemmäs minua. "Jung- ei kukaan!!!" Parahdan ja peitän kasvoni käsilläni.
"TAE OOT IHASTUNU JUNGKOOKKIIN!!" Jimin kiljuu. Jungkookin kuullessa Jiminin kirkaisun tuo katsoo minua ja virnistää. "Jimin..:" mumisen nolona.
Satunnaiset tytöt katsovat minua paheksuen ja jopa vihaisesti ja jotkut pojat vain nauravat ja viheltävät.♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔-♔
Kiitos kun luit uuden lukuni!! Love u <3
Haluaisitteko jotain faktoja musta? Mun mielestä se olis ihan hauska tehdä! Mutta päättäkää te!
YOU ARE READING
♔ shake it babe ♔
FanfictionMiten kukaan voi koskaan rakastaa poikaa joka kävelee lasiovea päin?