No teorię trzeba rozpocząć od początku czyli od Stwórców.
Czy to nie dziwne że Transformery i ludzie są podobni? Chodzi mi o dwie nóżki, rączki i twarze. Ogulnie są podobni. Jak kiedyś napisałam (chyba) to stwórcy to tacy naukowcy- kosmiczni i przeprowadzali różne eksperymenty. Na tym będę się opierać.Możliwe że stwórcy sworzyli życie na Ziemi, ale ono zaczęło je atakować, przez co mogło umrzeć trochę stwórców. Więc nasi kosmiczni naukowcy postanowili użyć ich do kolejnego eksperymentu i były nim Dinoboty. Ten eksperyment widzimy na początku czwartej części Transformers. Wtedy zaczęły postawa te najstarsze najmniej podobne do ludzi których jeszcze nie było. A życie na Ziemi zaczęło ewoluować i powstał pierwszy człowiek. Stwórco najwidoczniej to się spodobało i zaczęli tworzyć znane nam dzisiaj Transformery.
Prawdopodobnie stwórcy próbowali nawiązać kontakt z tymi pierwszymi ludźmi, ale tamci zaczęli ich atakować. I wtedy prawdopodobnie powstał pradawny wróg Cybertronu- Unicron.
Teraz pojawia się pytanie: dlaczego na Unicronie są te dziwne kolce?
Moim zdaniem niektórzy stwórcy rozumieli dlaczego pierwsi ludzie byli tacy agresywni itp. Więc dołączyli do nich, uczyli ich, byli ich przewodnikami. Możliwe że dlatego mówiono że faraoni mieli moce bogów i stawiali piramidy. Prawdopodobnie stwórcy ci na Ziemi nie byli nieśmiertelni i wiedzieli że Cybertron kiedyś zaatakuje więc stworzyli obronę dla Ziemi. Możliwe że Ziemscy stwórcy zakładali rodziny i mieli potomków.Dobra a teraz stwórcy na Cybertronie. Prawdopodobnie zapadli w jakiś sen albo poprosu obserwowali z ukrycia jak ich nowy eksperyment- Transformery żyje. Chociaż moim zdaniem stawiam na sen bo nie ogarniali co się stało podczas wojny, niektórzy się obudzili (w tym Quintessa) i błędnie z obwiniali Optimusa.
Jestem ciekawa czy w następnej części Transformers będą inni stwórcy....To wszystko w tej teorii pisać co o niej sądzicie!
BAJ BAJ!!
CZYTASZ
Teorie Transformers
Randomtutaj będą teorię dotyczące Transformers. Będą głównie moje, ale czasami też neta.