https://youtu.be/fAIX12F6958
"Każda przygoda ma początek..."
Na początku w tle słyszymy niewyraźny głos mężczyzny.
W ciemnościach pojawia się sylwetka nie wiem jak wy, ale mi zaraz na myśl przyszedł Bee.
Nasza główna bohaterka znajduje naszego kochanego Żółtka chyba na wysypisku. Patrzy i są kluczyki więc pewnie postanowiła sobie to wziąć.
Moim zdaniem dziewczyna jest mechanikiem bo jak widzimy zna się na tym i jest w warsztacie.
Nagle dziwny głos przykłuwa uwagę bohaterki. Nagle coś odpada z samochodu.
Zainteresowana dziewczyna bierze latarkę i wchodzi pod pojazd. Chwilę patrzy aż nagle zauważa "twarz". Oczy rozświetlają się na niebiesko.
Bee transformuje się w robota. Zaskoczyło mnie że jest zaskakująco niski.
Autobot chowa się w kącie.
-Kim Ty jesteś?- Pyta się dziewczyna.
Bumblebee nie umie najwyraźniej jeszcze używać radia do komunikacji.
-Nie umiesz mówić?- Pyta się nadal dziewczyna a Autobot przytaknął.-Jak się nazywasz?
Na te słowa Bee wyraźnie zareagował.
Dziewczyna dotyka robota a on zamyka oczy.
Później widzimy inne krótkie momenty.
Bee jest ostrzeliwany, pojawia się jakże nasze kochane wojsko. Pojawia się też oczywiście Decpt! Dziwnie podobny do Starscreama z bajek.
Dziewczyna nazywa Autobota My Hero Bee.
To co mnie najbardziej zdziwiło w tym filimie to niski wzrost Bee, ale dzięki temu jest jeszcze bardziej uroczy^^.
Sądzę że ten film osiągnie duży sukces.
CZYTASZ
Teorie Transformers
Acaktutaj będą teorię dotyczące Transformers. Będą głównie moje, ale czasami też neta.