Jin ile aynı sınıftaydınız.Onunla çok iyi arkadaştınız.Ama sen ona o gözle bakmıyordun ona açılmak istiyordun ama onun senden uzaklaşıcağından korkuyordun.
Sabah olmuştu ve okul formanı giyinip otobüs durağına yaklaşırken elvette gözüne jin çarpmıştı.
Jin sana uzaktan el salladı.
O uzun boyu posu zaten senin için en mükemmel şeydi.Ona yukardan baktığın için mi ya da sen ondan kısasın diye sana ufaklık diye bir lakapla seslenmesinden dolayı mıydı, hiç bilmiyordun.
O da ne?O yanındaki bir kız mı!Yok be sen yanlış gördün.
Sen:Jin naber?
Jin:İyi.Senden naber?
Sen:Bende iyi.Sen jin nin yanında ki kıza iyice bakarsın.Jin bunu fark edince sana açıklama yapar.
Jin:Hıı.Bu yanımdaki kızı merak ettin herralde?
Sen:Şeyyy.Yani sen yine de söyle.
Jin:Eski arkadaşım olur kendisi.Adı kim bok jo
Sen:Hıımmmmmm.Anladım.
Jin:Çok iyi anlaşıcağınıza eminim.
Sen:Tabi tabi.Bende eminim.Senin jin e bakışlarından zaten anlamıştır senin jini sevdiğini çünkü o da sana çok pis bakıyordur.
Siz otobüsü bekliyorsunuzdur.
Sen:Ne oldu bir sıkıntımı var?
Kim bok jo:Yoooo.Nerden çıkardın?
Sen:Hiç.Sen bu kıza iyice sinir olmuşsundur.Ama yinede sesini çıkarmazsın.
Otobüse binersiniz boş yer kalmaz sende ayakta kalırsın.Jin ile km bok jo yan yana oturmuşlardın.Jin seni ayakta görünce kalkar ve yerini sana verir.
Sen:Saol.
Jin:Bir şey değil.Siz okula varırsınız.Sen müdürünodasına gidersin çantanıda jine verirsin sıraya koysun diye.Zaten siz jinle yan yana oturuyorsunuzdur.
Sen müdürün odasından çıktıktan sonra sınıfa gidersin.Sınıftan jin yoktur.Sadece kim bok jo vardır.Ve kim bok jo senin yerindw oturuyordur.Çantan da bir kenardadır.
Sen sırana yaklaşırsın.Ve çok sinirlisindir.
Sen:Kim bok jo niye benim yerimdesin?
Kim bok jo:Jin senin çantanı buraya benim çantamı ise buraya koydu.Sen kendini çok kötü hissedersin.
Jin içeri gelir onun yüzüne dahi bakmazsın.Sonra boş bir sıraya geçip oturursun.
Ders başlar.Hoca içeri girer.
Hoca:Evet gençler sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi.Ayağı kalkıp kendini tanıt.
Kim bok jo masayı hafif bir şekilde çekip ayağı kalkar.
Kim bok jo:Benim adım kim bok jo.Bu okula yeni.....
Kendini tanıtırken sen hiç bir şekilde dinlemezsin.Cebinden telefonunu çıkarıp jin e şöyle bir mesaj atarsın:
Sen:Benimle oturmak istemediğini önceden söyleye bilirdin.
Jin:Ben seminle niye oturmak istemiyimki.Sen benim yanıma oturmak istememişsin.
Yüzüne bakar ama sen onunla gös teması kurmamaya dikkat edersin.Zaten gözlerin ağlamaktan kızarmıştır.
Sen:Ben seninle oturmak istemediğimi ne zaman söyledim.
Jin:Kim bok jo ya benimle oturmak istemediğini söylemişsin.
Sen:Yok öyle bir şey.
Her şeyi şimdi anlamıştınız.Kim bok jo sizi ayırmak için elindwn geleni yapmış.
Siz bunu düşünürken kim bok jo konuşmasına devam ediyordu.
Kim bok jo:Zaten burda öneceden tanıdığım bir kişi vardı.Jin.
Hoca:Jin öyle mi?Tanışıyor musunuz?Jin ayağı kalkar.Senin gözlerine iyice bakar.
Jin:Hayır hocam ben onu önceden tanımıyordum.Aslında benim hayatımda en sevdiğim insanı üzdüğü günden beri ben bu kızı tanımıyorum der.
Ve senin elinden tuttuğu gibi dışarı çıkarır.Kim bok jo da mos mor olur.
Ne zamandır atmıyordum.Artık tepkilerde atıcam.
5 voteeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ
FanfictionBts üyeleri ile sevgilisinizdir ve aranızda geçen olaylara güzel tepkiler gelicek