Sınıfa doğeu ilerlediniz ve sınıfa girmenizle sinirlenmeniz ir oldu. O salak çocuklar sizin sıralara oturmuşlardı. Siz cam tarafında oturuordunuz çünkü exo diye bir erkek grubu vardı ve siz onlara hastaydınız.(Ölüyonuz onlara felan dkdkxıd) Hemen hızlıca onlara doğru ilerlediniz ve Yoora söze başladı "Lan! Veletler sizle uğraşmak zorunda mıyız biz.! Ap kalkın lan sıralarımızdan.!" dedi. Ses yoktu. bu sefer sen konuşmaya başladın "Duydunuz lan yoorayı kalkın aq!" dedin. Aralarından bir tanesi konuşmaya başladı "Duydukki siz veletler dans ediyormuşsunuz. Hadi bir yarışma yapalım eğer siz kazanırsanız burada siz oturursunuz." Iseul hemen " Kabul sizin gibi veletleri yenmek çocuk oyuncağı" dedi gülerek. Sizde onaylayarak orta sıraya geçmek zorunda kaldınız. Öğle arası yapacaktınız çünkü yeraltıgeçidi okuldan biraz uzaktaydı. Zamanın yetmesi için öğle arası yapacaktınız dans yarışmasını. Öğle arası olduğunda hemen okuldan çıkıp yeraltı geçidine doğru gittiniz. Müzik başladı. İlk siz dans ettiniz birazz seksi dans ettiniz çünkü çok erkek vardı. Yarışmayı garantilediniz diyelim. Sıra onlardaydı. İyi dans ediyorlardı ama sizin kadar iyi değildi. Müzik kesildi ve izleyicilerin kararını beklediniz. Bütün herles bir ağızdan "KRİTS! KRİTS!" Siz birbirinize sarıldınız ve o erkek grubuna döndünüz. Sen hemen söze başladın "Hımm biz kazandık cam tarafındaki sıralar bizim bu arada tanışalım biz Krits ben soo-yun bunlarda arkadaşlarım." sırayla kendinizi tanıttınız. Sıra onlardaydı. Onlarda " Bizde Bts bem Rapmanster , ben suga , ben jin , ben j-hope , ben jimin , ben taehyung kısaca tae ya da v , bende maknea jungkook" dediler . siz hep bir ağızdan "Memnun olduk!" dediniz. onlarda "Bizde memnun olduk!" dediler. Sonra hep birlikte motosiklet seslerinin geldiği yöne doğru baktınız. Bunlaaar. exoydu. Aralarından Kai indi ve "Soo-Yun hadi gelin sizi okula bırakalım yorulmuşsunuzdur boşu boşuna" dedi gülerek. sende tabi durur musun kai senin her şeyindi hemen yanına gidip arkasına atladın kaskı alıp "Hadi kızlar! Geç kalmayalım!" dedin ve herkes sevdiği çocuğun motosikletine bindi sen kaskını taktın ve el salladıktan sonra kaiye sarıldın. Kai bir iki ses çıkardıktan sonra havalı bir şekilde ordan ayrıldınız. Jungkook atılarak "Kim lan bu şebekler!" dedi. İzleyicilerden bir tanesi "Aman naptın lan onlar okulun en kötü çocukları" dedi. bts'e hep beraber gülmeye başladılar. suga "Hıh! Çokta fifi(yokya çokta wifi djdkcı tamam tamam sizin demenize gerek yok ben kendimi atarım camdan aşağı dkdkc) onların kötü çocuk olmalarına başlarım ha bize bir bulaşsınlar bakalım!" dedi. toplandılar ve okulun yolunu tutmaya başladılar. Sen çok mutluydun kaiye sarılıyordun ve onun motosikletine biniyordun. Okula geldiniz. ve kai "İyi dersler! sonra görüşürüz" dedi sende gülümseyerek "Görüşürüz!" dedin ve sınıfa doğru ilerledin.