Începutul

18 5 0
                                    

Eu sunt Natalie. O fată normală de 16 ani. Sunt genul de fată căreia îi place să facă câte ceva nou în fiecare zi.

Acum câteva luni m-am mutat într-un oraş nou... într-o casă nouă... Se spune că înainte ca eu să mă fi mutat aici cineva a ascuns o carte care.. nu este una obişnuită. Una de magie.

Am un prieten care citeşte cărți despre magie. Îl cheamă Alex. El ştie câte ceva despre acea carte. M-am întâlnit cu el..

-Bună. Ai aflat unde e cartea?
-Salut. Da, am aflat, dar este într-un loc mai înfricoşător...
-Unde?
-În grădină...

(Da, da, ştiu ca o grădină nu pare înfricoşătoare, dar grădina mea este mai ciudată. Acolo se întâmplă lucruri ciudate... de exemplu am fost în grădină şi o rădăcină m-a apucat de picior.)

-Nu cred că vom putea lua cartea...
-Ba da. Putem, a spus Alex încrezător.
-Ok... după tine, curajosule... am zis eu putin îngrijorată.
Am ajuns în locul unde se afla cartea şi din fereicire nu s-a întâmplat nimic rău.
-Acum trebuie doar să săpăm în jos până dăm de carte, zise Alex.
Am luat lopata şi am început să săpăm.
-Uite-o!
Am luat cartea si am plecat. Când am plecat aceeaşi rădăcină m-a apucat de picior.
-Alex, ajută-mă!
Alex mi-a tras piciorul şi am ieşit de acolo.

Am intrat în casă şi am deschis cartea. În ea se afla un fel de baghetă.
Am luat-o şi am fluturat-o. Eu nu ştiam sa folosesc bagheta şi am făcut sa apară un pui de dragon.
-Ăăă..... ce am făcut?
-E un dragon.
-Ce?!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Va urma.

Magie Sau Curaj?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum