Razboiul

4 0 0
                                    

In timpul in care noi ne gândeam la un plan sa învingem vampirul, restul vampirilor se îndreptau direct spre casa noastră.
-Vin!
-Blocați usa!
Blocam usa cu canapeaua și o încuiem de trei ori.
-Am aici o vraja care ar putea merge, dar e prea periculos... spune Mira.E nevoie de 6 pentru a avea șanse de viața.

Aici întrerup puțin povestea, cât scriam eu povestea, am văzut ca nu e nici o Mira.... Mira ar trebui sa fie Selena :)))) ok deci unde eram? A da...

Chiar atunci Daniel și Valentin s-au teleportat la noi.... ce noroc, nu?
-Heeei!
-Buna! Cum ați ajuns aici?
-Ee, spun ei râzând.

Cât noi vorbeam Alex s-a uitat pe televizorul dubios și ce a văzut... toti vampirii s-au teleportat la noi in dimensiune....

-Umm...Avem probleme... ne-a explicat ce s-a întâmplat.
-Se poate mai rău?! Am strigat eu.
Se pare ca da... Babaciunea se pare ca era un fel de ființa paranormală care putea sa se prefacă in orice.
-Dacă o înfruntăm pe ea nu vor muri toti?
-Nu.... adică ea e șefa lor, dacă o eliminam ceilalți nu vor sti ce sa facă.

Începem din nou vraja aceea... nu a mers...

-Nu merge cu magie! Striga Mira.
-Nu e corect! Baba asta se preface in puterea suprema și mai are și vampirii ăștia controlați de ea, și noi fără puteri suntem nimic... GENIAL! Tip eu.
-Singura putere care va putea merge este puterea pozitivă!
-Și cum facem asta?
-Trebuie sa ne luam de mâna și sa cântam nu știu ce cântec... întrerupe Daniel.
-Ce cântec? Papuci Gu...
-Încetează, Natalia!! E serios! Tipa Miru la mine.
-Dar...
-Nici un dar! Am fost trimisa aici de vrăjitorul suprem de la academia de magie ca sa apar tinutul asta de babaciuni paranormale și vampiri independenți de libertate, iar tu faci glume ca: "Ce cântam? Bla bla bla..." m-am saturat de mofturile tale! Fii serioasă!
-Stai... ce vrăjitor?
-....Nu contează...

E ceva ciudat cu Mira... și voi afla ce...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Va urma... scuze ca nu am mai postat... doar ca școala și chestii... aici sunt 355 de cuvinte 👌🌚

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 16 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Magie Sau Curaj?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum