The Ghost

21 1 2
                                    

                                                             HOOFDSTUK 2 ; VERLIEFD

Natasha zat met Nina op het bruine bankje. Ze waren aan het praten over het surfkamp waar ze deze zomer naartoe gaan. Ineens werden ze bruut onderbroken door een jongen: Diego. Nina viel bijna van haar stokje toen hij voor hun stond. Natasha draaide met haar ogen en zuchtte: 'Wat moet je?'                

'Uhmm.. Natasha? Zou ik je even onder vier ogen mogen spreken?'                                                         'Pff, als het maar niet te lang duurt.'                                                                                                                     'Waarom heb je zo'n hekel aan me? Heb ik je ooit iets misdaan?'                                                               'Nee, je voelt je gewoon "The Boss" en je denkt dat je alles bent.. Trouwens, hoe weet jij mijn naam eigenlijk?'                                                                                                                                                                   'Ik heb wat rondgevraagd.'                                                                                  

Natasha vond hem al een stuk leuker. Vanbuiten lijkt hij stoer enz., .. Maar vanbinnen heeft hij een   mooie, zachte stem.                                                                                                                                               'Heb je zin om vanavond met me naar de cinema te gaan?' vroeg hij.                                                          Natasha bloosde. Ze wist niet wat ze moest zeggen. 'Deze avond? Dat zal wel lukken denk ik.'           'Goed, dan kom ik je om 8u halen.'                                                                                                                     Natasha liep terug naar Nina en zat neer. 'En? Wat zei hij?'                                                                         'Oh, niks bijzonders..' giechelde Natasha.                                                                                                         Toen ze de tafel aan het afruimen was, vroeg Natasha aan mama: 'Mama? Zou ik vanavond met een vriend naar de cinema mogen gaan? Ik ben al veertien jaar eh..'                                                         'Oke, om hoelaat?'                                                                                                                                                   'Hij komt me om 8u halen.'                                                                                                                                     'Oh, maar ik heb om 7u30 een vergadering. Vind je dat erg?'                                                                        'Nee hoor, dan kan je me niet voor schut zetten, lachtte ze.                                                                            'Seg.'                                                                                                                                                                          Natasha zat Grand Theft Auto5 op de playstation te spelen met haar hond naast haar. Een beetje      later hoort ze de deurbel gaan. Ze rende de trap af, legde haar haar goed en deed open.                      'Wow! Zei diego. 'Wat zie jij er mooi uit!'                                                                                                              'Hihi, dankje jij ook!' Hij pakte haar hand vast en ze vertrokken.

Ze stonden aan de balie om twee cinematickets te kopen voor: Holiday.                                                   Daarna gingen ze één groot pak popcorn en twee cola's halen.                                                                   Toen ze in de zaal zaten was de reclame al begonnen. Ineens was het stil .. De film begon.               Diego nam Natasha bij de hand. Natasha voelde vlinders in haar buik. Nee geen gewone vlinders maar Liefdesvlinders. Haar hart begon sneller te kloppen en ze zag rood als een tomaat. Gelukkig kon Diego dat niet zien want de zaal was pikdonker.        

 HEY IEDEREEN:) HOPELIJK VONDEN JULLIE DIT HOOFDSTUK LEUK. WILLEN JULLIE PLZ VOTEN EN TOEVOEGEN? IN HET VOLGENDE HOOFSTUK VRAAGT IEDEREEN VAN SCHOOL ZICH AF OF ZE SAMEN ZIJN, EN OF ZE AL GEKUST HEBBEN. NINA, HAAR BESTE VRIENDIN WORDT BOOS OP NATASHA OMDAT ZE ZELF VERLIEFD IS OP DIEGO. NATASHA KRIJGT OOK VEEL HAAT DOOR DE ANDERE MEISJES. MAAR DAT GEHEIMZINNIGE BRIEFJE KOMT WEER TEVOORSCHIJN KLUISJES SLAAN OPEN EN DICHT EN DINGEN BEGINNEN TE ZWEVEN. WIL JIJ HET VOLGENDE HOOFDSTUK LEZEN? VOTE ALVAST DAN MAAR EN HET VOLGENDE HOOFDSTUK KOMT BINNEN DE TWEE DAGEN. TOT KIJK! XJES MARIE                                                                

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 14, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The GhostWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu