Μετά το θάνατο της ρόζις ο τζεφρι παντρεύτηκε και απέκτησε δυο παιδιά.Με την γυναίκα του και τα παιδιά του ζούσαν αρμονικά στο χιλθερ και ο λαός του χιλθερ κατάφερε να ξεπεράσει τους θανάτους των αγαπημένων τους από την μάχη ενάντια στον Λου.Η γυναίκα του τζεφρι η ζωή πριν παντρευτεί βοηθούσε τα γύρω χωριά, αυτό που δεν ήξερε ο τζεφρι είναι ότι η ζωή είναι άγγελος.Η ζωή δεν άντεχε να το κρύβει άλλο και έτσι πήγε στον αρχηάγγελο να ζητήσει την άδεια να αποκάλυψη στον άντρα της την αλήθεια και αυτός την έστειλε στον ανώτερο.Έτσι η ζωή πήγε στον ανώτερο και τελικά της έδωσε την άδεια.Εκείνη χάρηκε πολύ και έτρεξε στον τζεφρι και του είπε την αλήθεια , ο τζεφρι ξαφνιάστηκε αλλά ταυτόχρονα χάρηκε γιατί θα προστάτευε περισσότερο τον λαό τους και τα παιδιά τους.
Όλα φαινόντουσαν αρμονικά στο χιλθερ και αυτό σ'ένα μεγάλο μέρος το χρωστούσαν στους αγγέλους αλλά και στον ανώτερο,γιατί κρατούσαν μακριά τους εχθρούς.Ήξεραν ότι το χιλθερ δεν θα άντεχε άλλη μάχη, χρειαζόταν χρόνος για να ξανά ανθίσει το χιλθερ.Αυτό που δεν ήξεραν κανείς παρά μόνο οι άγγελοι ήταν υπήρχε ένας ανώτερος απ'όλους και ένας μυστικός εχθρός που τον πολεμάνε οι άγγελοι με όλη τους την δύναμη.Όμως το μυστικό για τον ανώτερο κινδυνεύει να αποκαλυφθεί και τότε η ζωή προτείνει να ενημερώσουν τον τζεφρι σαν βασιλιάς του χιλθερ έπρεπε να ξέρει τι γίνετε.Η αποκάλυψη αυτή θα συγκλόνιζε τον τζεφρι,αλλά έπρεπε να γίνει.Τελικά αποφάσισαν να το καθυστερήσουν λίγο ακόμα.
Παρά τον πόλεμο που είχαν οι άγγελοι,οι άγγελοι δεν έχαναν την δύναμη τους,γιατί η αγάπη του λαού τους έδιναν δύναμη και εκτός από αυτό,είχαν τον ανώτερο να τους που τους έδινε δύναμη,τον ανώτερο κανείς δεν μπορούσε να τον βλάψει ήταν άτρωτος.Ο τζεφρι πήγαινε συχνά στον τάφο των γονιών του και της ροζις κα τους μιλούσε.Αν και με την ζωή μάθαινε νέα τους και αυτό τον έκανε ευτυχισμένο.Καθώς έκανε βόλτα ο τζεφρι ξαφνικά βλέπει τον σαμ και έτρεξε και πήγαν μια βόλτα και μιλούσαν,ο σαμ προσπαθούσε να κάνει μια νέα αρχή στην ζωή του.Ο τζεφρι χάρηκε για αυτόν.Όμως ο σαμ είχε την απορία πως σώθηκε ο τζεφρι , τότε ο τζεφρι του απάντησε <<δεν ξέρω φίλε μου καθώς έπεφτα από τον γκρεμό ξαφνικά βρέθηκα στο κρεβάτι μου>>. Μετά από αυτή την κουβέντα επέστρεφαν σπίτι.Η επόμενη μέρα ήταν ξεχωριστεί γιατί ήταν τα γενέθλια των παιδιών του τζεφρι και της ζωής ,όλο το χιλθερ γιόρταζε μαζί τους μέχρι το ξημέρωμα.Έγινε μεγάλη γιορτή.
Ο τζεφρι είχε μια πρόταση να κάνει στον σαμ,έτσι πήγε και τον βρήκε και του πρότεινε να οργανώσουν έναν διαγωνισμό φαγητού για να περάσουν ο λαός καλά,να γελάσουν, να ξεφύγουν από την ρουτίνα.Ο σαμ ενθουσιάστηκε με την ιδέα του και συμφώνησε, ο τζεφρι ενημέρωσε και την ζωή για αυτό που ήταν κατά ενθουσιασμένη, έτσι αμέσως άρχισαν να το οργανώνουν,όλο το χωριό πήρε τα πάνω του και βοηθούσαν στις ετοιμασίες και περίμεναν πως και πως να έρθει η μέρα αυτή.Οι άγγελοι χάρηκαν με αυτήν την εξέλιξη,θα μπορούσαν να πολεμήσουν το μυστικό εχθρό πιο εύκολα.Η ζωή θα προστάτευε τον λαό διακριτικά.
Έφτασε η μέρα του διαγωνισμού,σε όλο το χιλθερ ακουγόταν,μουσική,γέλια,όλοι περνουσαν υπέροχα.Ταυτόχρονα οι άγγελοι πολεμούσαν με τον μυστικό εχθρό και τον νικούσαν,αλλά τα χτυπήματα του ήταν δυνατά και αυτό εξωθούσε τους αγγέλους,αλλά ευτυχώς ο ανώτερος δεν έχανε ούτε στο ελάχιστο την δύναμη του και θεράπευε τους αγγέλους με τους έβλεπε σαν αδέλφια του.Πίσω στο διαγωνισμό ο νικητής του διαγωνισμού ήταν ένας από το στοιχείο της φωτιάς και κέρδισε μια βόλτα μ'έναν δράκο.Ο τζεφρι σαν βασιλιάς καθιέρωσε κάθε εβδομάδα διαγωνισμούς.Αφού τελείωσε η γιορτή,οι άγγελοι καλούν τον τζέφρι και την ζωή και τους λένε <<ζωή εσύ ξέρεις τι θα πω.Τζεφρι πρέπει να μάθεις ότι υπάρχει κάποιος ανώτερος από εμάς και μας φροντίζει όπως φροντίζει και όλο το χιλθερ>>ο τζεφρι ακουεί ξαφνιασμένος και ρωτάει <<από πότε έχουμε ανώτερο από τους αγγέλους;>> τότε οι άγγελοι του απαντάνε <<τον τελευταίο καιρό,όπως υπάρχει και μυστικός εχθρός που θέλει το τέλος των αγγέλων αλλά χάρης τον ανώτερο που μας προστατεύει τον νικάμε>><<ποιος είναι ο μυστικός εχθρός;>> αναρωτιέται ο τζεφρι τότε οι άγγελοι του απαντάνε<< θα το μάθεις αυτό,αλλά πρώτα θα πρέπει να γνωρίσεις τον ανώτερο μας>> έτσι οι άγγελοι συνοδεύουν τον τζέφρι στον ανώτερο.Όταν ο τζεφρι βλέπει τον ανώτερο τα χάνει και μετά από λίγα λεπτά ο τζεφρι φωνάζει με λαχτάρα <<αδελφουλα μου....>>
YOU ARE READING
Η θεότητα
Science FictionΜια μεγάλη αποκάλυψη έρχεται στο φως για το χιλθερ,άραγε είναι όλα όπως φαίνονται;