κεφάλαιο 2

3 0 0
                                    

Όταν είδε ο τζεφρι την ροζι τα έχασε,αλλά ταυτόχρονα χάρηκε.Η ροζι έτρεξε να αγκαλιάσει τον αδελφό της.Και οι δυο ήταν συγκινημένοι που ξανά συναντιόντουσαν,άσχετα που η ροζι τον έβλεπε,αλλά δεν μπορούσε να του μιλήσει και να τον αγκαλιάσει.Αφού πέρασε λίγη η ώρα άρχισε η ροζι να του εξηγεί πως έγινε η ανώτερη όλων.Και ο τζεφρι την άκουγε με προσοχή.<<τζεφρι μου ξέρω τα έχεις χάσει,πριν από εμένα ο ανώτερος ήταν η μαμά μας και ο μπαμπάς πρόσεχε τους εγκληματίες του κάτου κόσμου,με λίγα λόγια ήταν ο φύλακας του κάτου κόσμου.Όταν πέθανα εγώ με έκαναν ανώτερη και η μαμά βοηθούσε τον μπαμπά.Όπως βλέπεις ο αρχάγγελος είναι ο πιτερ.Όλα  κυλούσαν ομαλά μέχρι που ήρθε ο μυστικός εχθρός εδώ και λίγο καιρό και θέλει την καταστροφή των αγγέλων.Ο μυστικός εχθρός είναι η αλκμηνη,όμως το χειρότερο δεν είναι αυτό, το είναι ότι μάγεψε τους γονείς μας και μέσα από αυτούς κάνει επίθεση,στους αγγέλους.>>  Ο τζεφρι τα έχασε με όσα άκουγε,αλλά ήθελε να βοηθήσει έτσι ζήτησε να δει την αλκμηνη,αλλά δεν τον άφησαν , ο τζεφρι τους έλεγε πως έχει μια υποψία,αλλά κανείς δεν τον άφηνε.Όμως η ζωή είχε την ιδέα να φωνάξουν τον σαμ είχε την σκοτεινή δύναμη,αλλά αγνή καρδία και θα μπορούσε να αντιστάθει στα μάγεια.


Έτσι φωνάζει η ζωή τον σαμ και αφού παθαίνει ένα σοκ,πηγαίνει στον κάτω κόσμο και αφού βλέπει την αλκμηνη και τους γονείς του τζεφρι και της ρόζις καταλαβαίνει ότι ο κακός δεν είναι η αλκμηνη,αλλά ο αρχάγγελος δηλαδή ο πιτερ επειδή είναι μέσα του Λου.Όλοι τα χάνουν κυρίως ο πιτερ γιατί δεν το είχε καταλάβει έτσι η ροζι για το καλό του τον φυλάκισε  σ'ένα κελί που κανείς από τις σκοτεινές δυνάμεις δεν μπορούν να τον επιρρεάσουν,μετά από αυτό στόχος ήταν να απελευθερώσουν τους γονείς τους,αλλά ότι  και να έκαναν ήταν μάταιο.


Η ζωή,ο σαμ,και ο τζεφρι προστάτευαν το χιλθερ διακριτικά για όλα τα ενδεχόμενα.Και φυσικά τα παιδιά του τζεφρι και της ζωής τα πήγαν στην γη για λίγο καιρό μέχρι να δουν τι θα κάνουν,με το κακό που τους ήρθε.Για να μην καταλάβει ο λαός του χιλθερ ότι κάτι γίνετε,προσπαθούσαν να συνεχίσουν κανονικά την ζωή τους.Πέρασε μια εβδομάδα και ήταν ήμερα του διαγωνισμού και αυτή την φορά ο διαγωνισμός ήταν κρυμμένος θησαυρός και έκρυψαν ένα κουβάρι σ'ένα ξεχωριστό σημείο που θα ήταν έκπληξη για όλους.Μικροί και μεγάλοι έτρεχαν από εδώ κι εκεί σαν τους τρελούς, μουσική στο τέρμα.


Τελικά ένα παιδί από το στοιχείου του νερού έφτασε στο σημείο που ήταν ο κρυμμένος θησαυρός. Και αυτό που είδε ήταν ένα μεγάλο τραπέζι γεμάτο φαγητά ήταν για τον λαό του χιλθερ όταν έφτασαν όλοι σε αυτό το σημείο ξεκίνησε το φαγοπότι και υπήρχαν δυο εκπλήξεις η μια ήταν για όλο τον λαό και ήταν οι άγγελοι που χόρευαν,το θέαμα ήταν ονειρικό,όλα τα στοιχεία της φύσης ζούσαν αρμονικά μεταξύ τους και έτσι η μητέρα φύση τους χάρισε πλούσια δώρα.Και η δεύτερη έκπληξη ήταν για το παιδί που βρήκε τον θησαυρό πρώτο και ήταν ένας χορός με τους αγγέλους  και το θέαμα ήταν ονειρικό.Το φαγοπότι κράτησε μέχρι αργά το βράδυ.


Όλος ο λαός ήταν κατά ενθουσιασμένος με το φαγοπότι.Το επόμενο πρωί όλοι για αυτό μιλούσαν και αυτό που τους ενθουσίασε ήταν όλοι μαζί είναι ενωμένοι και δυνατοί και δίνουν χαρά και ζωή στο χιλθερ. Αυτό το άκουσε ο τζεφρι και τότε τους είπε σε όλους πως το χιλθερ είναι ο λαός του και οι άγγελοι του και συμφώνησαν όλοι σε αυτό.Κάθε μέρα που περνούσε τα στοιχειά της φύσης έκαναν διάφορες επιδείξεις για ξεφεύγουν από την κούραση της δουλείας τους και σε αυτό βοηθούσε και η βασιλική οικογένεια και συχνά η μητέρα της φύσης τους έκανε διάφορα δώρα που κανείς δεν τα χρησιμοποιούσε με απληστία.


Καθώς γινόντουσαν αυτά,οι άγγελοι και η ρόζι έψαχναν διάφορους τρόπους για να απελευθερώσουν τους γονείς της,αλλά δεν ήξερε πως.Όμως ο σαμ που ήταν στην βιβλιοθήκη και έψαχνε τρόπους,βρήκε την λύση και τρέχει στην ρόζι και της το λέει τότε η ροζι με βαριά καρδιά είπε <<Μαϊσα>>...      

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η θεότηταWhere stories live. Discover now