Saat daha 08.00 Ama ben dünyanın en rahat ve en yumuşak yatağından kendimi kaldıralı 15-20 dk olmuştur. Bu kadar erken kalkmaktan pek hoşlanmam aslında. Ama bugün normal bir gün değil. Tama 3 senedir yani lisenin başından beri beklediğim gün! Nihayet pofuduk tavşan terliklerimi ayağıma geçirip , kahvaltıda ne yesem diye kendimi düşünmekten alıkoyup banyodaki aynadan kendime baktığımda da karşımda artık iyece büyümüş ve gayet havalı bir kız görüp gururlandım. Beklediğim sene gelmişti işte: Lise son sınıf!!!!!!!Yüz bakımımı yaparken de hala uyanmadığına patates kızartmasına bahse girebileceğim Lisa'yı düşünüyordum. Hafifçe sırıttım. Lisa'yla aynı evde kalıyor olmak harikaydı. Beni yedi yirmi dört güldürebilen bir arkadaşım olduğu için çok şanslıyım. Ben bunları düşünürken birden pofuduk bir terlik yedim. Bu terlik beni rüyalarımdan gerçeğe götüren bir köprü oldu. Sonra birden biri :
"Sen kimsin? " dedi. Bu tabikide bizim şapşal ve biraz da uykulu Lisa'mızdan başkası değildi.
" Pek de güzel bir günaydın deme biçimi sayılamz terlikle dürtmek!" diyerek hafifçe sırıttım.
"Hâlâ alışamadım aslında." dedi.( Aynı evde kalıyor olmamıza ne zaman alışacak merak ediyorum!) Güldü ve devam etti.
"Herneyse izninle aynada mükemmel suratıma bakacağım bayan karamel !" dedi. (Bu arada bana karamel demeyi gelenek haline getirdi.)
"Ben kendi mükemmel suratıma baktım bile:)" dedim. "Ben wafflelarımızı hazırlarım." dedim.
"Woah, senin wafflelarına bayılıyorum!" dedi. Sonrada" bak bayıldım" dedi ve kendini yere atıp bayılmış taklidi yaptı. Kahkahalara boğuldum. Sonra ben mutfağa o da banyoya gitti.
Mutfakta takılan ve yemekleri yapan tipik anne rolünü üstlenen genelde ben olurum. Çünkü Lisa en son mutfakta bir işe giriştiğinde (yine herzamanki gereksiz özgüveniyle) az kalsın yangın çıkıyordu.Sonra waffleyi yapmaya başladım bir anda arkamdan "Maskeeee korktun muuuu????" diye bağıran ve yündeki salatalıklı sabah maskesiyle deniz anası dansı yapan Lisa'yı gördüm. Az kalsın gülmekten waffleları yakıyordum. Wafflelar olduktan sonra masaya geçip yemeye başladık. Tabiki Lisa yine Lisalığını konuşturdu ve çatal kullanmaya gerek bile duymadan tabaktaki zavallı kurbanı olan wafflea saldırdı.Sonra ben "Where is the Nezaket kuralları???!?!?" diye bağıdım.
Yemek bitince her sabah yaptığımız gibi son ses şarkı açıp dans etmeye başladık. İkimizde okulumuzdaki dans ve müzik klübünün başkanlarıydık. Belkide bizim bu kadar popüler olmamızın en önemli sebebide budur
İkimizde bir an sanki okula gideceğimizi unutmuştuk. Müzikle çıldırıyorduk. Sonra okuldan önce biraz kafamız dağılsın diye "Meditasyon yapalım" dedim.Muzurca birşey düşündüğü zaman yüzünün aldığı ifade belirdi." Peki" dedi. Bende müziği kapatıp meditasyon sesi açtım. Ve sonra meditasyon pozisyonunda oturduk. Ben tam konsantre oluyordum ki bir anda Lisa"Hommmmmmmm, meditasyon yapıyommmmmmm!!!" diye bağırdı. Dikkatimi öyle bir dağıttıki az kalsın yataktan düşecektim.
Sonra " Bugünlük bu kadar meditasyon yetti de arttı bile " dedim. İçten içe hâlâ gülüyordum.
"Artık hazırlansak iyi olur." dedim.
Bu arada kapak fotoğrafını tamamen biz yaptık.
;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK IN YOUR AREA /Jennie
Teen FictionLiseden başlayan bir arkadaşlığın grupla sonlanacağını hiç düşündünüz mü???? Şimdi hazırsanız BLACKPINK SAHANIZDA~!!!