Okulum İngiltere'de oldugu icin babam ucak bileti almaya gitti.Okullarin acilmasina tam tamina 20 gun kaldi.Hemen deftere İngiltere'ye gidince yapicagim seyler listesi hazirladim.Tam 4. yapacagim seyi yazarken birden zil caldi.Herkesden once kapiyi actim.Kapiyi acinca ne goreyim onumde bir das vardi. Mavi gozlu kahverengi sacli bir cocuk duruyodu.Tam kime bakmistiniz diyecekken "Bengu Sift burada mi?"diye sordu.Meraklandim ve "Bengu Sift benim"dedim.Cocuk bir an sasirdi.Aniden"Sen kimsin?"dedim.Cocuk"Ben Emirhan Adam.Biliyorum.Soyadimla dalga geciceksin ama ben bunu takmiyorum."dediginde agzim acik kaldi.Emirhan bana'Ne dusundugunu biliyorum' gibi bakti.Birden"Hayir dalga gecmiyicem.#Sen neden geldin?"diye sordum.Emirhan yan evi gostererek"Biz buraya yeni tasindik.Yeni komsularimi tanimak istedim."dedi.Bende"Himm.İlk once hosgeldin,birde artik tanidigina gore artik gide bilirsin"derken babam geldi.Babama"Baba bu yan komsumuz Emirhan.Yeni komsularini tanimak istemis"dedi.Babam Emirhan'a oyle bir baktiki ben bile korkudan bayilirdim.Babam"Emirhan hadi gir iceri seni esimle tanistiriyim,cok iyi birisidir."dedi.Bir an sok oldum.Cunku babam ilk gordugu kisileri iceri almazdi.Babama"Ucak bileti?"dedim.Birden cebinden bir kagit cikardi ve elime verdi.Kagida bakinca ucak bileti oldugunu gorunce sevincten havaya uctum.Bilete bakinca ucagimin 3 gun sonra oldugunu gorunce hayal kirikligina ugradim.Hemen babamin yanina kostum.
'Evet arkadaslar 1. bolum bitti en kisa surede 2. bolumu yazicam. )