GREY AİLESİ TOPLU EV TUTMAK İÇİN EV ARARSA NE OLUR?
AH HAYALLER SŞKDŞSMDAŞSÖŞSSÖ
NEYSE OKUYUN BEA
#########
"14 Kişiyiz lan nasıl ev bulacağız? " demesiyle herkesin kafası Ümmügülsüm'e döndü. EVET GREY AİLESİ TOPLU EV TUTACAKTI!
"Ne o korktun mu?" Lafa atılan Tuğba olmuştu.
Buket yüzünü buruşturmasının ardından kahkaha attı. "Ulan yüzümü buruşturunca nineye benziyorum. Bakın şimdi tekrar yapacağım." Yüzünü tekrar buruşturdu.
"Bırakın şunu, doktor üstüne gitmeyin dedi." Berfin'in bunu demesiyle etrafta kıkırtı sesleri yükseldi. Buket ise altta kalmadı ve yapıştırdı cevabı - Buket yapıştırıcı mıydı? -
"İkiz sana şuradan bir korum, istikamet Çorum. Ben gülüyorsam sende güleceksin. " Berfin ona en saçma bakışını yollayarak "He he hee" dedi.
"Artık ev bakmaya gidebilir miyiz?" diye sordu Çağla. "Daha fotoğrafını çekip Dylan'a atacağım."
"Aynen." diyerek destekledi Yaren."Görmeyeceğini biliyorsun neden atıyorsun ki?" bunu söyleyen Aydasu'ya karşılık Yaren öğürme taklidi yaptı.
"Sen sakin ol kuma aşkım şimdi laf sokacağım ben." Çağla öne doğru tam atılacakken, öksürme sesi geldi.
"Öhöm öhöm. Sokacağım derken ne demek istedin Çağla?" Bunu diyen Ümmügülsümden başka biri olamazdı.
" Ayy! Bir durun bea. Beyaz panterim laf sokacak. " Buket'in karşılığı üzerine tüm gözler Çağla'ya döndü.
"Bukpizzam be." deyip Buket'e doğru öpücük yolladı.
"Hazır mısınız? Şuan sokuyorum lafı." Çağla Aydasu'ya bakarak;
"Sen niye öleceğini bile bile yaşıyorsun?" dediği ardından Yaren'in kulağına yaklaşarak fısıldadı.
"Kanka sokabildim mi?" Bunun üzerine Yaren büyük bir kahkaha patlattı. - Bomba mı ki o patlatsın? -
"Soktun bee." dedi Berfin. Daha sonra gülüşmeler havada uçuştu.
Çağla hıphızlı bir şekilde ayağa kalktı. "Ay şuan çok mutlu oldum, kaç senedir bu lafı kullanmak istedim biliyor musunuz? Artık kullandım ya ölsemde gam yemem." Biraz düşündü. "Lan ölmeyeyim ben daha Dylan'ı göreceğim."
"Tabi oğlum daha Dylan sen ben 'fuck' layacağız elaleme." dedi Yaren.
"Kaan, Sena ve Beyza nerede?" diye sordu Naşide konuyu dağıtmak istercesine. Sorusunu cevaplayan Tuğba olmuştu.
''Arkaya doğru gittiler galiba.''
"Tövbe" Ümmü de böyleydi işte.
"Hadi kıvırcığımın yanına gidelim." Yarenin demesi üzerine herkes yerden destek alarak ayağa kalktı.
Biraz ilerledikten sonra Kaan, Sena ve Beyza'yı bankta otururken gördüler. Fakat Kaan'ın elinde bir kedi vardı.
'' Şşşş. - Elini dudağının üstüne götürdü. - Ajanlık yapacağız sessiz olun. " Sema'nın bunu demesi üzerine Berfin: "FBI ajanı gibisin Sema lan." Buket söze karıştı.
"İkiz bizde mahalle kıraathane delikanlısıyız sanki bu ne hal lan?" Gülüştüler. Daha sonra Geldiklerini belli etmemeye çalışarak Beşiktaşlıların yanına doğru ilerlediler. Bankın arkasındaki ağaca saklandılar hepsi. Onları görebilmek için sıra sıra kafalarını çıkardılar. Dışarıdan bunları görenler deli deme ihtimalleri yüksekti. Gerçi bunlar zaten deliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grey Ailesi Hayali Sahneler 🌙
Random03.02.18 | 12.09 GREY AİLESİYİZ BİZ? Ne dersiniz, belki hayallerimiz yerini gerçeklere bırakır? | Farklı şehirlerde olsalar bile fark etmiyordu onlar için, kalpleri birdi çünkü... |