Tabi kendimi bildim bileli hep arkalada oturdum ben. Boyumun uzun olması bunu gerektiririr kamkiler. Hoca geldi tanıştık falan ama kadın güzel he. Bu akşam eve gidince okuldan aklıma gelen herkesi aramayı planlıyom ya. Neyse ya bikaç kişiyle tanışmak lazım ya -önceden fazla utangaçtım olm ben tanışmazdım kimseyle- şu kızın yanına gidyim bari "Merhaba ben Sinem" dedim. Kız kafasını kaldırdı biaz gaip bakıyodu olm cevap ver artık ya bekleyemem seni "Merhaba bende Buse" dedi gülümseyerek. Biraz sohbet ettikten sonra "tekrar görüşürüz hadi by" diyipel salladım o da gülümseyip "görüşürüz" dedi. Cansın nerde la... buldum işte o kız kim lan niye onla konuşuyo kardeşimden uzak dur bitch ben geliyom iç sesime su demeliyim bence :dd "Cansıncım nerdesin canım uzun süredir seni arıyorum ya" dedim baya atalı şekilde kız lafa atladı "görmüyomusun konuşuyouz" dedi sanane lan sen kimsin bi git ya uzak dur aşkımcımdan "ben sana demedim Cansın'a dedim" diyip piç smile yaptım. Biraz kıskancımdır da Cansın "Sinemcim iki dk beni bekle kantinde hemen geliyorum" dedi banane ya istemiyom gitmicem ben tarzı bakışlar atarken Cansın kafasıyla "git" işaret yaptı tamam gidiyorum ben. Kantine gittim olm acıktım ben ya neyse Cansını bekliyim ben en iyisi. He geldi o da olm ne bakıyon öyle yicek gibi oturdu "Sinem kanka iyimisin ?" dedi ay canım ya halimi hatrımı da sorarmış "iyiyim kardeşim ya sağol sen nasılsın" dedim ki keşke demeseydim olm gözleri büyüdü "ben sana o anlamda mı sordum mal" bakışları attı tamam kardeşim ya tamam "noldu Cansın? " dedim "düşün bakalım noldu Sinem" dedi. He şu kız olayı tamam ya anladım "olm napıyım kıskanıyom ben seni " dedim gülümseyip "ay mal ya yicem aşk" dedi ve zil çaldı kardeşimle sarılıcakken çalaan zile neyse. Bir gün bitmedi hala ya ama son dersteydik artık. Ve zil çaldı ilk günümde fazla ekşın olmasa da güzeldi ya. Cansınla beraber dışarı çıktık olm ben servis kullancaktım dimi of ya tanıdıkta yok napıcam neyse biniyim gidiyim. Oha lan çocuğa bak ya çok taş bız bu servisi beber mi kulancaz yeaa olm yicegggggm çocuğu neyse Sinem sakin ol ama tanşıyım dur. Biraz çocuğa baktıktan sonra "Merhaba" diyip gülümedim o da aynı şekilde "Merhaba" dedi. Agaggagagagaggagagag ölcem benle konuştu ya.
Sea arkiler biraz fazla uzun yazdım galiba ya neyse işte okuyun :D