Happy Easter (Jeden díl)

1K 65 6
                                    

"Dnes jsou velikonoce," vykřikla moje mladší sestra. "Nechápu co tě na nich tak baví, dostaneš nařezáno a ještě za to musíš něco dát," řekl jsem jí s údivem a vzal provázek na uvázání hodovačky. 

"Louisi, Louisi máme nového souseda," přiběhla další. "Jako vážně? Maji syna? nebo dceru? psa? kočku?" zeptal jsem se s zájmem. Nechtěl bych se sem přistěhovat zrovna na velikonoce. "Mají syna je stejně starý jako ty a jsou moc milý. Dnes večer k nám půjdou na večeři." "Vážně," "Jo," v tom náš rozhovor přerušila mamka. "Loui, dojdi k sousedům. K těm novým jak ti o nich stihl už někdo tady říci. Je tu takový chaos až to není možný," řekla a plácla malou sestru přes ruku, protože jí ujídala těsto. Vrazila mi do ruky košík a v něm byl beránek, mazanec a čokoláda. Vyšel jsem ven z domu a hned na mě volala El,"Bez hodovačky?" "Ještě jsem nevyšel pořádně tohle je jen obhlížení teritoria," zasmál jsem se a vyšel ze zahrady a zašel do té sousedovy. 

Zaklepal jsem a po chvíli se začali otevírat dveře. Najednou se ve dveřích objevil mladík s krabicí plnou knih a bez trička. Musel jsem na něj koukat dlouho, protože si potom odkašlal. "Promiň," zčervenal jsem. Když ty jeho kudrlinky to je úplně boží, řekl jsem si. Jsem gay a vít to tak jako celá vesnice. Jednou jsem to řekl Eleanor a ta to řekla dvěma kamarádkám a každá taky dvěma, no a takhle se to dozvěděli i učitelé. Z myšlení mě až probudilo to že jsem do něho narazil protože se zastavil nejspíš před jeho pokojem. "Héj, vnímáš mně?" zamával mi rukama před obličejem. "Vím že je tu trochu bordel protože jsme se sem dneska přistěhovali a taky nemáme koupený skříně takže tu bordel ještě pár dní bude. Proč tu jsi?" zeptal se mně pobaveně. "No nesu košík," zvedl jsem ruku s košíkem. Vzal mi ho z ruky. "Jo ahá, Jo ani jsem se ti nepředstavil jsem Harry." "L-louis," vykoktal jsem ze sebe. Proč koktám? zeptal jsem se sám sebe. "Hej chlape nebuď nervozní," usmál se na mně a vzal si tričko. Vzal mě za ruku a v druhý ruce měl ten košík. Cestou jsme potkali jeho sestru a ta na něj hodila nechápavý výraz a on ten samý a šly jsme dolu.

"Jsi soused?" zeptal se mně před kuchyní. Jen jsem kývl stále se na mně smál a šlo z něj hrozně pozitivní energie. "Mami to je soused," řekl při vchodu do kuchyně. "Oh... Ráda tě poznávám. Promiň že tu není uklizeno ale teď jsme se přistěhovali což ti už Harry stihl asi říci protože jsme hrozně výřečná rodina takže tu není nikdy ticho," dala si pauzu a podívala se na Harryho," Jo a Harry nezapomeň na ty fotky tvého bývalého jsou v autě na přední sedačce a dej mi ten košík co držíš protože tuším že je od Louisovi rodiny jako našich sousedů na přivítanou." Dořekla svůj monolog a někam odešla. Stál jsem tam a nechápajíc koukal na Harryho. "Jsme ukecaná rodina." Jen jsem pokrčil rameny a šel za ním. Zastavili jsme u auta. Vyndal z něho tenký album. 

Sedl si  na kapotu jednu nohu sundal dolu a jednu pokrčil k tělu. Najednou sklesl. "Co je?" zeptal jsem se. "Byl moc milý a hezký skvěle jsme si rozuměli, náš první polibek byl na jezerním ostrůvku v dešti. Pak ho zajelo auto." Dořekl a podíval se do alba. Chtěl jsem se nadechnou že něco řeknu, ale on mně zastavil. "Ne nemusíš se se mnou bavit jestli nechceš pochopím to," stále se koukal do alba a utíral slzy. "To bude v pohodě," přisedl jsem si k němu a objal ho. Podíval se na mně stylem 'šibe ti?' ale nakonec mi obětí opětoval a rozbrečel do ramene. Hladil jsem ho po zádech a trochu ho uklidňoval. "Hej, Louisi! Sem slyšel že zase zastáváš ženskou část. Máš vajíčka?" zjevil se od někud Zayn. "Jo, jsou někde doma." "Přijdu za hoďku," hodil po mně papírkem s nápisem chodím s ním. Už přes 1 měsíc mu dohazuji jednoho kluka. Papírek jsem zmuchlal a zahodil. 

"Takže se se mnou budeš bavit?"

"Proč bych neměl?"

"Jsem gay," ksakru co je na tom skoro 1 čtvrtina naší vesnice je homosexuálně orientovaná.

"Já taky," řekl jsem mu a on se na mně koukl tak jako 'cože?'

"Jo" ještě jsem to potvrdil a seskočil z auta a pomohl mu. Zašli jsme k nám do domu." Tak holka ve vztahu, jo?" zeptal se pobaveně. Jen jsem sklopil hlavu najednou sem ucítil ránu na svém zadku. "Hody, hody doprovody," začal a já jsem se začal smát. Vzal jsem nějaký vajíčko co jsem včera udělal a podal jsem mu ho. Už se chystal ze dveří. "U nás je zvykem že po poledni holky chlapce polívají," zasmál jsem se na něj. On jen protočil oči a šel ven. Cestou se otočil a usmál se. No bylo to vtipné když málem o něco zakopl.

"Je fajn co?" zeptala se mně mamka která to celé asi sledovala. "Oops," vyšlo ze mně. Byla opřená o bar takže to viděla hezky z blízka. 'Jak to že jsem si ji nevšiml?' zeptal jsem se sám sebe. Zbývalo asi půl hodiny do poledne a do dveří se nahrnula skupinka kluků. Vše proběhlo v pohodě jen mně trochu bolí zadek a už nemám ani jedno vajíčko. Šel jsem se vysprchovat a najíst se. V půl druhý jsem se šel s kýblem vody co se mi mimochodem připletl do ruky, k sousedům. 

Otevřel mi samozřejmě Harry. "Čekal jsem tě," řekl a usmál se. Měl na sobě něco jiného než před tím. Měl tílko a volné kraťasy. Polil jsem ho vodou a on šíleně zapištěl. "Křičíš jako holka," zasmál jsem se. "Půjdeš dál?" "Jo, jasně," odpověděl jsem. "Sestra tě chce poznat." "Řekl si jí že jsem gay?" nadzvedl jsem obočí. "Oops," jen z něj vyšlo. Zasmál jsem se tomu a šel za ním do obýváku. Seděla tam jeho sestra, měla sluchátka v uších. "Nelíbí se mi," řekl jsem a zasmál se a on se mnou. Najednou se jakoby probudila a vydala se směrem ke mně."A-ahoj," začala koktat. Jak to znám. Musel jsem se nad tím usmát. "Ahoj, jsem Louis a jsem gay," usmál jsem se na ni. Ona se jen naštvala a odešla na zahradu.

"Hazz jedeme koupit nábytek jedeš taky?" zakřičela na Harryho mamka. "Hazz?" udivil jsem se. Sklopil pohled. "Jede i sestra?" "Ne má vybráno z letáku." "Máme místo na Louiho?" "Když budeš sedět vzadu tak bude dokonce i vedle tebe," zakřičela jeho mamka a vydali jsme se k autu. Ještě jsem to skočil říci rodičům, souhlasily. "Připraven?" zeptal se Harry když jsme nasedli. "A budeš chtít manželskou nebo normální postel?" rýpla si do něj mamka. Hodil po ní pohled 'to snad nemyslíš vážně?' za zase jsme si začali povídat. 

Dojeli jsme do obchodu který je asi 20 km od místa kde bydlíme. V tom obchodě jsme dělali docela bordel takže si asi museli oddychnou když jsme odjeli. Za námi jela ještě dodávka a  ní vše co jsme koupily. 

Dojeli jsme domu a já jsem šel říci našim že jdu ke sousedům abych jim pomohl se složením nábytku. Zatímco Harry nesl svoje skříně a postel do pokoje tak já jsem to nosil jeho sestře. Měla toho 2 krát víc. Nedonesl jsem jí to do pokoje protože když jsem ta vešel tak mně málem zabila pohledem. S postelí mi pomáhal Harry a to málem zabila i jeho. 

Všechny skříně i postel jsme měli už  sestavenou a ta postel dala zabrat. Vybral si manželskou. Všechny věci jsme uklidili do skříní a já si sedl na postel. Přišel za mnou a povalil mně na záda a klekl si nade mně. Pěknou chvíli jsme se koukali sobě do očí a pak promluvil. "Když jsem tě uviděl zalíbil ses mi a když jsi mi řekl že jsi gay dostal jsi mě do nebe. Doufám že jednou budeme svoji." "Trochu brzy né?" zeptal jsem se ho.  "Asi jo," sklopil pohled a chystal se ze mně slézt. Chytil jsem ho za tílko a přitáhl ho k sobě. Políbil jsem ho dlouze procítěně a krásně. Když jsme se odtáhly tak se usmíval.  Okomentoval jsem to slovy: "Čím dřív tím líp," jen se na mně usmál dal mi pusu na nos a lehl si mi na hruď. Po chvíli jsme oba šťastní usnuly.

Já jsem sepsala něco velikonočního.. OH YES!!!!!!!! Né to je pro všechny co zanechají svůj názor  v komentáři... ;)

Happy Easter (Jeden díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat