Здравейте, детета! (Взех го назаем от един приятел. Нека това му е нещо като кредит.😂) Взех много важно решение, като да не повярваш. Значи, понеже очевидно с дългите истории не ми върви много реших да побликувам книга с кратки истории. Другите книги ще довърша и чак тогава ще бъдат качени от моя милост.
Относно тази книга. Първо имената на момчетата ще бъдат изписвани по следния начин:
- Намджун/RM и произволните му прякори или измислени от мен такива;
- Джин и произволните му прякори или измислени от мен такива;
- Юнги/Suga и произволните му прякори или измислени от мен такива;
- Хосок/J-Hope и произволните му прякори или измислени от мен такива;
- Джимин и произволните му прякори или измислени от мен такива;
- Техьонг/V и произволните му прякори или измислени от мен такива;
- Джънгкук и произволните му прякори или измислени от мен такива.
На който не му харесва да не чете. Не искам да чета коментари от сорта на "името му не се превежда така" или да ми се обяснява от корейски или от английски ли се превеждат имената. Така ми харесват, така ще ги пиша и точка.
Ще има една постоянна героиня (изключвам читателя), ще я напиша като Ви защото още не съм и' измислила име, но най-вероятно ще остане така. Тя ще бъде по-голямата сестра на Джънгкук във всички истории които ще напиша. За да я различавате от Техьонг него ще го пиша V, а за да не е единственият на който един от прякорите ще е на английски реших и сценичните имена на рапърите да бъдат на английски също. И да повторя, който има претенции да си избере друга книга, има достатъчно и да ги пише както сметне за правилно. Другото което искам да допълня е, че Ви ще сменя само гаджетата в зависимост от това кое от момчетата е главен герой.
Такам. За главната героиня. Книгата е BTSxREADER, което значи че ще използвам Т/И (твоето име, за тези които не знаят, ако има такива).
И за да не става объркване Т/И ще има определен външен вид. Обичам да описвам нещата малко по-подробно, което означава че ще измисля как да изглежда главната героиня. Вие си я представяйте както си поискате, това си е ваша работа. Моето описание ще го разберете в последствие.
Остана още малко. Корицата съм си я правила аз. Не ми е отнело повече от 5 минути и най-вероятно това не ви интересува, но аз да си кажа.
НЕ копирайте идеите ми! Ако ви изникне идея за история след прочитането на някоя от моите просто ми пишете на лично и попитайте дали може да я използвате, не мисля че ще ви затрудни много. След това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО искам кредит в резюмето или първа глава на дадената история!
От сега се извинявам ако има грешки, ще се постаря да поправя всички. Моля в коментарите (ако има такива) да не се изтъкват прававописни или каквито там грешки има. Ще ги попрая и без да ми ги казвате.
Ми май това е. Ако има още нещо ще го допълня по-нататък.
Благодаря за вниманието! Надявам се да не съм ви отекчила много, но нямаше как да не ви ги кажа тези работи.
Надявам се да ви харесат историите ми. И се чуствайте свободни да давате идеи или да си поръчвате истории.
Чао за сега, детета! Ще се видим в първата история!❤
☆•♡ Ким ♡•☆
YOU ARE READING
BTS: One Shots
Fanfiction🖤👑🖤👑🖤 Какво щеше да е, ако Джимин ти е брат? Или пък гадже? Ами Юнги? Приятел или нещо повече? А какво щеше да стане, ако Техьонг е най-добрият приятел на гадже то ти? А какво ще кажеш Намджун да ти е съпруг? Звучи повече от добре, нали? Джин...