2.Bölüm

52 17 13
                                    

      Ordaydı işte oydu biliyorum. Kalbim hızlı çarpıyor, o da bana bakıyordu. Ne yapmalıyım yanına koşarak gidip sarılsam mı yoksa dursam o mu gelse? Gerçekti.Hayal bile olsa inanmamak mümkün değildi. Heycandan elim ayağım titriyor. Geldi karşımda:

         - Sen...Şey miydin? Adın neydi ya? Dur söyleme hatırlayacağım. Ha sen Su'ydun de mi?"diye sordu. İsmimi hatırladı.  Nedense hiç mutlu
değildi gibiydi:
         -Evet. Sende Batu. Ortaokul arkadaşım, benden iki sıra önde oturuyordun. 5 Ocak'ta doğmuştun. Hatta Şevval diye bir sevgilin vardı di mi?"dedim ve dediğimin şimdi farkına vardım. Kesin anladı ya tabi çocuğun öz geçmişini sayarsam:
            -Evet de sen bunları nerden hatırlıyorsun. Ben bile unuttum. Görüşürüz."dedi ve gitti. Onu birdaha göremeyeceğim. Hemen rahat durmayıp onu takip etmeye başladım.  O hiç arkasına bakmadan yürürken ben yüzümü saklamaya çalışıyordum. Bir anda arkasını döndü ve telefonla konuşuyordu biraz mizmizlandı. Sonra biraz daha yaklaştım burdan tam duyuluyordu. "Sen gelirsin orda buluşuruz tamam mı görüşürüz seni seviyorum aşkım baybay. " bendeki tüm devreler yandı. Bitti ağlayarak koştum nereye gittiğimi  bile bilmiyordum.
         Sokaklarda okadar çok koşmuşum ki saat 9:00 olmuş. Koşa koşa eve doğru gitmeye başladım.  O kadar geç olmuştu ki annem beni çok merak ettiğinden eminim. Sonunda eve vardım.  Anahtarı çıkarırken annem kapıyı açtı. "Nerdesin bu saate kadar?"diye sordu. Hızla ilerlerken bir yalan uydurdum. Hemen bilgisayarın başına oturdum. Arama butonuna basarak BATU YAŞAR yazdım. İlk sırada o çıktı.Hemen istek attım.Atar atmaz kabul etti.Bende sıra sıra resimlerine baktım ve beğendim. Son resmi begenirken bir sesle irkildim , mesaj gelmişti. Acaba Batu'dan mı gelmişti.? Mesaj butonuna tıkladım. Aslı, Aslı'dan gelmişti. Niye bana mesaj attı? Noluyo? Mesajda" selam " yazıyordu. Bakınca galiba görüldü attı. Ben yinede yeni görmüş gibi 2 dakika bekledim ve "selam . kimdiniz? " diye sordum sanki hiç bilmiyorum gibi.O da aynısı yaptı  2 dakika bekleyip "Sanki hiç bilmiyorsun gibi BATU ' NUN SEVGİLİSİYİM. "büyük harflerle yapması bir şey ima etmeye çalıştığını anladım. "Ha benim kankam olan Batu sende onun sevgilisi Aslı bana söylemişti. Ama unutmuşum. Çok iyi arkadaştık Batu'yla."böyle bir yalanı ancak ben söyleyebilirim ve ben söyledim. Ama galiba anladı Batu'ya söylerse ALLAH KAHRETSIN. Bittim ben kesin söyler yaaa olamaz. "Eminim Batu ' ya sorarım. Bakalım kanka mısınız yoksa değil misiniz? "deyince ben hemen kıvırarak" Bir kere sen Batu'nun sevgilisi olsan benim Batu'nun en iyi arkadaşı olduğumu bilirdin demi? "dedim. Sonra bir süre mesaj gelmeyince bende Batu'nun fotoğraflarını begenmeye devam ettim.10-15 dakika geçtikten sonra bir mesaj geldi Aslı'dan geldiğini uyarak mesaj butonuna bastım. Batu OHA Batu'dan gelmişti mesaj "Merhaba en iyi arkadaşım " demişti.Allah benim belamı versin.Simdi ne diyeceğim. Bence hemen Facebook'tan çıkıp, bilgisayarı kapatıp, bilgisayarı kimsenin göremeyeceği bir yere koymaliydim.Hemen Facebook'tan çıktım. Bilgisayarı kapatıp dolabın arkasına koydum. Yatağıma gidip kitap okumaya başladım. O kadar aklım başka yerdeki kitaptan hiç birşey anlamadım ve kitabı bıraktım yarın ne olacak diye düşünürken uykuya daldım.

BELKİ BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin