Ahojky, tak přidávám další a myslím, že vás tímhle dílem zaskočím nebo spíš překvapím a některé i potěším ;) už se nemůžu dočkat komentů. Taky děkuji za minulé voty a ready :) I love you all so much :* denny xx
Ps: opravdu se z psaní tohoto dílu červenám-stydím (+13)
V minulém díle jste četli:
Pohled Harryho:
Zavrtěl jsem hlavou a kapky z mých promočených vlasů ohodily Emily.
Emily: ,,Jsi blázen?" Křikla, také pobaveně.
Harry: ,,Ano," Znovu jsem k ní přistoupil a dodal ,,do tebe." Byla v rozpacích, v rozpacích ze mě.
Začátek nového dílu:
Emily: ,,Harry, já..."
Harry: ,,Já vím," Zastavil jsem její slova, co měla následovat, věděl jsem, že by mě zranila ,,nic ke mě necítíš, ale to se dá snadno změnit." Vzal jsem deku a pomalu jí do ní zabalil, aby tu nestála v tý zimě jen v tom promočeným oblečení. Pousmál jsem se a ona po chvilce hledění do mých očí odvrátila zrak dolů.
Emily: ,,Už bych měla jet zpátky."
Harry: ,,Odvezu tě." Jen kývla a deku mi pak vrátila. Nastoupili jsme a celou cestu jsme nepromluvili ani slovo.
Emily: ,,Tak, dobrou Harry." Řekla mi, když jsme už stáli před jejím domem. Nemělo smysl se tu zdržovat déle, když o to ani jistě nestála...prozatím.
Harry: ,,Dobrou," Otevíral jsem dveře auta ,,a Em? Hezké sny." Pousmál jsem se a ona taky.
Pohled Emily:
Zarazila jsem klíč do zámku a s pocitem, že už jsem konečně doma jsem otevřela. V ten moment mé rty přepadlo něco teplého a měkkého. Něco po čem toužím celé dny i noci. Louisovi rty se otíraly o ty mé a já se ani nesnažila vzdorovat.
Louis: ,,Měla jsi být doma už před hodinou," Usmál se, když odpojil naše lačné rty, aby se nadechl. Odpověď jsem nepovažovala za podstatnou a vrhla jsem se znovu na jeho rty ,,asi tě budu muset potrestat." Přerušoval naše polibky zbytečnými slovy, i když mě to vzrušovalo.
Emily: ,,Potrestej." Rukama sjel po mých bocích k zadečku, kde mě jemně stiskl, pokračoval ke stehnům a vyhoupl si mě výš. Pak si mě tvrdým nárazem opřel o stěnu a z ní spadl tátův obraz. Ops. Nevnímala jsem to a místo toho jsem si užívala každého jeho dotyku co se vpíjel do mé kůže díky tomu, že mi jedním tahem stáhl tričko.
Louis: ,,Jsi krásná." Zašeptal mi u ucha a mezi zuby zachytil můj ušní lalůček, který poté skousl. Z úst jsem vydala nepatrný sten. Od ucha pokračoval k mému krku, kde mi věnoval elektrizující polibky. Tak moc mi chyběly, on mi chyběl. Až teď jsem si uvědomila, že jsem opět podlehla jeho nepochopitelnému kouzlu a oddala se každému jeho doteku. Všimla jsem si, že nás přesunul k pohovce v obýváku. Položil mě na ní a jeho svalnaté tělo se nademnou sklánělo v plné jeho kráse. Skousla jsem si spodní ret a konečky prstů jsem umístila na jeho vypracovanou hruď, kde jsem poté pomalu jela až k lemu trička, které ihned muselo dolů. Toužila jsem po tom, toužila jsem opět vidět jeho obnažený vršek těla. Vzpoměla jsem si na ten den, kdy jsem zjistila, že má pokoj přímo naproti tomu mému a že ten výhled z mého okna je k nezaplacení díky Louisovýmu promenádování se po pokoji nebezpečně jen v teplákách. I teď byl můj výhled k nezaplacení a přímo z první řady. Jemně vzal mé stehno do jeho velké dlaně a roztáhl mi nohy, aby měl ke mě lepší přístup. Jakmile se položil ne plnou vahou na mé tělo, tak mi začal rukou přejíždět po stehně. Odstartoval to u kolena a pomalu se blížil až k mému rozkroku a přidával tím tak na intimnosti. Zachvěla jsem se, když mě tam pohladil.