Miejsce Gdzie brak gwiazd

2.8K 111 106
                                    

Miejsce, gdzie brak gwiazd – znane również Mroczną Puszczą lub Ciemnym Lasem (zależy od tłumaczenia). Odpowiednik piekła. Należą do niego zmarłe koty, które za życia nie przestrzegały

W przeciwieństwie do rany kotów zostają.


Teren i wygląd Ciemnego Lasu

Ciemny Las jest nieprzyjemną, nudną i niekończącą się pustynią mroku. Drzewa w tym miejscu są wysokie do nieba i wiecznie takie same: z rozpostartymi jak szpony gałęziami, które zasłaniają wszelkie dopływy światła. Przez środek puszczy przepływa czarna jak smoła rzeka, pozbawiona jakiegokolwiek życia. Powietrze, gęste i wilgotne, utrudnia oddychanie wszystkim przebywającym tam kotom. Miejsce bez Gwiazd jest nieskończenie rozległe, nie ma z niego wyjścia, a granicę między nim a Klanem Gwiazd wyznacza świetlista Łuna.

Umiejętności i możliwości kotów z Ciemnego Lasu

Koty z tego mrocznego klanu mają możliwość nawiedzania w snach młodych uczniów, marzących o potędze. Takowi są szkoleni przez piekielnych wojowników, którzy próbują zwieść ich na złą drogę poprzez chorą ambicję i dążenie po trupach do celu. Niektórzy uczniowie dawali zwieść się na te sztuczki, inni odmawiali albo w porę zdołali się zorientować, co im grozi.

Z książki , dowiadujemy się, że koty z Ciemnego Lasu muszą odbywać karę w samotności i bez popleczników. Przez to cierpią strach i opuszczenie. Jednak ,," nieco się z tym kłóci, ponieważ tam wszystkie koty trzymają się razem.Nie mogą też polować, ponieważ zwierzyny zwyczajnie nie ma, ani kontaktować się z bliskimi z , ci jednak mogą odwiedzać Ciemny Las.

Winy kotów Ciemnego Lasu

Przyczyny trafienia do Ciemnego Lasu mogą być różne. Często jest to bezwzględność i okrucieństwo, ale bywają też inne winy, za które przewidziana jest taka kara.

Tygrysia Gwiazda popełnił wiele występków, w tym próbę zniszczenia Klanów i objęcie władzy nad lasem. Pod koniec życia popadł w szaleństwo chorej ambicji, tak wielkiej iż myślał że przyćmi Klan Gwiazdy.Ciemna Pręga był chytrze maskującym się zdrajcą. Spiskował z Czarną Stopą oraz szpiegował dla niego, a kiedy został przyłapany przez Szczawika, próbował ją zabić. Po za tym ogarnęła go gorąca nienawiść do Ognistego Serca.Klonowy Cień cierpiała przez utratę swoich kociąt i zawładnęła nią żądza zemsty. Obwiniała o swoją tragedię nawet własnego partnera, którego brutalnie zamordowała razem z Kruczym Skrzydłem i Plamistą Nadzieją.Złamany Ogon uważał, że pod jego wodzą Klan Cienia staje się silny, choć w rzeczywistości było odwrotnie. Swoją pozycję zdobył nieuczciwie, gdyż zabił Postrzępioną Gwiazdę. Wygnał też własną matkę i zabijał słabe kocięta.Czerwona Wierzba nie miał poczucia przynależności do swojego Klanu. Szydził z przywódcy, Czarnej Gwiazdy i nie szanował go. Nawet po śmierci nie opuściła go bezczelność i brak pokory.Osetowy Pazur pragnął jedynie walki, a rozlew krwi sprawiał mu przyjemność. Próbował wciągnąć Nakrapiany Liść na złą drogę. Zginął przez własną zuchwałość, atakując w pojedynkę Klan Rzeki.Podrapany Pysk, jako stronnik Złamanego Ogona, ślepo podążał za jego rozkazami, co poprowadziło go do popełniania licznych zbrodni.Liliowy Wąs, starsza Klanu Wiatru, nigdy nie zaznała spokoju, ponieważ dręczyła ją złość na Klan Gwiazdy za swój uraz.Splątany Szew i Jelenia Stopa dręczyli Złamaną Gwiazdę, gdy był kociakiem, i między innymi przez to stał się zły.

Wojownicy: Kodeks, zioła i inneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz