Abang pengawas aku crazy^_^

123 11 4
                                    

Selesai shja Pengajran dan Pemblejrn loceng rht tlh pn d bnyi kn , sprti biasa Yana[Aryana] , Efah [Arfah] dan Fiqah [Syafiqah] brjln ke kntin ttpi ... Prjlanan Syafiqah ke kantin d hntikn krana tngn nya d trik oleh Haziq nyaris² shja Syafiqah trpluk Haziq ...

"Knapa ? Trkjut ?"Haziq

"Trkjutlah nsib jer jntung tk jtuh..."Syafiqah

Kwn² Haziq yg mndgr prkataan itu ketawa trbahak² sprti nmpk kmbing mnari FIRE by BTS (EH ?!  Dh sesat dlm BTS !)

"Hmm Fiqah kitaorng tnggu kw kat bwhh , ok ?"Aryana

"Ok bye !"Arfah

"Wehy ta-... Tpiii..."Syafiqah

"Jmpa mlm ni kat dpn umah kw..." Haziq brkata pln smbil mnyndr kn nya d dnding (ops!storng mind , don't think anything about it)

Slps shaja mreka brenm trnn , hati Syafiqah berdetak laju bgaikn bhru shaja nmpk hntu tidk brkpla lmps d hdapan nya(lmao!)

'Kna-Knapa hti aq nii ? Mcm knk renjatan elektrik cnta plk haha'bisik hati syafiqah lalu brgegas trun ke kntin ...

"Apasl lma sngt , bruk jer tk jdi kmi tnggu kw nii! " Teriak Aryana

"Ish slow lah suara tu skit , tenang , tenang ..."Syafiqah

"Tenang² , aq pjk btng leher kw 10 thun skolah"Arafah brkata prlhn smbil mnjling tjm Syafiqah...

"Amboi 'SAVAGE' nyaa , jeles ke ?"Syafiqah

Keduadua nya smpt memndng sesama sndiri sblm mnjwb soalan itu ...

"Jeles lah , aq pn nk jga sma mcm kw , klw aq nl dgn Ar ... Ar ... Ahh chooo !"Arfah

Blm hbis Arfah mnghbis kn ayt nya dia tba² shaja brsin ...(AH ! CHOOO!)

"Ar ? Ar apa ?''Syafiqah

"Ha ah lah aq pn jles , aq pn nk jga taken , taken bh Na- nnti lah , jom mkn...

"Ni lgi stu .. NA NA NA nth NA apa , ada lah ni knk rmbt tlng aym "Syafiqah

Kring ! Kring ! Kring !

Loceng slesai rht tlh pn d bnyi kn , Emily dan Nabilah mndkati Haziq seolah² ingin mncmbru kn Syafiqah , Haziq tdk memprdulikn pnggiln Emily mlh snggup mmgejr Syafiqah dan memegang tgn Syafiqah ...

"Ish ! Apa mslah Haziq tu ?! " Emily

"Enth² si Syafiqah ni dah pukau² Haziq kot ?..."Nabilah

"Ishh takbole jdi ni , kta knk tlong Haziq ! " Emily

Brmcm² Emily dan Nabilah fikirkn prkara bruk tntng Syafiqah biarpn sbnr nya Syafiqah tdk membt krja bodoh tu ... Klw dah bnci kn mcm memang cam tu #RealityRight?













Go to the next part , vote komen and alwayss support mee ~ ENJOY~

Abang Pengawas Aku CrazyWhere stories live. Discover now