Dívka po SMS s kamarádkou: Nevím jak mu to říct.
Kamarádka: Na rovinu
Dívka: Dobře... Řeknu mu to v sobotu na sraze (byl čtvrtek dívka se s chlapcem v pátek viděla ale mlčela)V sobotu na sraze se dívka bavila se svými přáteli a čekala na chlapce. Přišel s holkou, jako každý sraz s jinou. Přišel za dívkou, objal ji a odešel. Dívka za ním občas přísla a chtěla si promluvit. Neměl čas. Asi po hodině kdy to dívka vzdala a byla se svou partou přišel k ní chlapec... Koukal se, jak se ta holka se kterou přišel baví s jiným klukem.
Chlapec: Nevím jestli mám žárlit...
Dívka: Tvá holka? *ironicky a překvapeně se na něj koukne*
Chlapec: Jop... Nežárli.(dívku to zlomilo zrovna přicházel její kamarád... Aby se nerozplakala, rozběhla se za ním... Moc se opila... Byla zlomená... Její srdce už bylijen prach... Padala ze skály života a neměla kde se zachytit a v klidu scházet... Už od té doby nikoho tak nemilovala. Měla depresi a den na to se chlapci přiznala. Po týdnu se sešli... Chovali se k sobě jako před tím než si našel holku. Ale jedno i tak dívku svíralo. Bylo to vědomí toho že se chlapec za měsíc stěhuje pryč, za tou holkou, přes celý stát... A ona už ho nikdy neuvidí samotného. A jeho úsměv uvidí jen protože se buee muset usmívat. Ta dívka se chystá zemřít... Na poslední chvíli se s chlapem pohádala a tak se přestali bavit ale city byli stálé. Dívka si sice našla přítele, ale nedokáže zapomenout na chlapce. Neví čím to je... Ale ví že to nezmizí a škodí jí to... Také jí bolí vše co se stalo a děje, ale neví co dělat aby zapomněla a mohla žít bez zlomeného srdce.
YOU ARE READING
Výchozí název - napiš vlastní
RandomOmlouvám se ale ona má tak, pro mě, dokonalou tvorbu že jí musím krást a zveřejňovat