Δύναμη ψυχής

4.5K 71 18
                                    

.. Αμέσως κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά..του λέω να με λύσει δεν μου δίνει σημασία και πάει να σκουπίσει την μύτη του..
Σ- Τι έπαθες γιατί τρέχει αίμα η μύτη σου;;τι έκανες;; Τον ρώτησα με νεύρα και με ένα ύφος απόγνωσης δεμένη πάνω στο κρεβάτι ακόμα..

Α- συγνώμη, συγνώμη για όλα τι έκανα ο μαλακας τι σου έκανα...λέει με κλάματα στα μάτια και συνέχιζε να τρέχει αίμα από την μύτη του

Ε-ασε με να σε βοηθήσω λύσε με.

Είδα στο βλέμμα του πόνο και τρόμο σαν να μην ήταν ο Αλέξανδρος που πριν λίγο με κακοποίησε έγινε σαν ένα παιδί που ψάχνει για βοήθεια..

Ε- έχεις μπλέξει με ναρκωτικά;;

Α- τι να σου πω τώρα άσε με έχω φρικαρει θα σε λυσω και φύγε κάνε ότι θες απλά άσε με μόνο μου.

Με λύνει όντως και φεύγει πάει στο μπάνιο..δεν ήθελα να τον αφήσω μόνο κατάλαβα ότι όντως θέλει βοήθεια παρόλο το κακό που μου προκάλεσε δεν μπορούσα να του κρατήσω κακιά.. Έκατσα δίπλα του πέρασα δειλά το χέρι μου πίσω στη πλάτη του και του είπα χαμηλόφωνα ησύχασε εγώ είμαι εδώ.. ξεσπάει σε λυγμούς με παίρνει αγκαλιά τυλίχτηκε σαν μωρο ζητώντας μου συγνώμη συνεχώς..

Ε- άκουσε με..σε συγχωρώ ξέρω πως είναι να χάνεις τον έλεγχο απλώς θέλω να απευθυνθούμε μαζί σε βοήθεια σε ένα κέντρο απεξάρτησης σε παρακαλώ.

Α- δεν μου αξίζει δεν πρέπει καν να είσαι εδώ μαζί μου τώρα φύγε άσε με. λέει φωνάζοντας και έβλεπα το χέρι του να τρέμει.

Σ- δεν ξέρω τι ναρκωτικά παίρνεις ποιος μαλακας στα δίνει αλλά εγώ δεν θα το αφήσω έτσι.Σημερα έπιασες εμένα αύριο μπορεί κάποια άλλη κοπέλα τι θα γίνει Άλεξ; 18 χρονών και είσαι ένας τελειωμένος; Συγνώμη αλλά δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι αυτό πριν λίγο ήμουν με ένα τέρας και τώρα με ένα παιδί που ζητάει απεγνωσμένα βοήθεια.. ανταλλάξαμε ρόλους μέσα σε λίγη ώρα ειρωνεία το ξερω..είπα και έφυγα τρέχοντας..με το που βγήκα έξω άρχισα και έτρεχα να βγω σε έναν κεντρικό δρόμο να βρω κάποιο λεωφορείο ένα ταξί κάτι... περπάτησα πολυ... Βρήκα ένα ταξί και πήγα σπίτι.. ένιωθα τόσο βρώμικη τόσο τιποτένια...δεν ήξερα πού να απευθυνθώ...ήθελα τόσο πολύ να μιλήσω σε κάποιον να τα βγάλω από μέσα μου...έπεσα θύμα βιασμού απο τον ίδιο μου τον συμμαθητή..πως θα το διαχειριστώ όλο αυτό..

Κάνω ένα μπάνιο και ετοιμάζομαι να βγω μια βόλτα να ηρεμήσω.. πήγα στη ρεματιά στο Χαλάνδρι μόνη μου

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Στη σκέψη σου γίνομαι υγρή!Where stories live. Discover now