Part 1

44 5 5
                                    

Emma: Na... Kezdjünk. Itt az Ask Our Ocs ban a mi karaktereinktől kérdezhettek akármit. Az igazság az, hogy rengeteg van belőlük...

Felsoroljuk őket lányok?

TuszTusz: Soroljuk... 

Emma: Király, benne vagyok. Tusz Tusz kezded?

TuszTusz: *Nagy levegőt vesz*

Emma: Ez hosszú lesz...

Tusz Tusz:

- Lucy Priest
- Shannon Bekins
- Jade Steele
- Julie Fitzgerald
- Sam Jones
- Dylan Sharp
- Nate Schmidt
- Chloe Graham
- Beverly Schmidt
- Will Priest
- Gabe Hobbs
- Chris Hobbs
- Hope Graham
- Dave Graham
- James Fitzgerald
- Rachel Fitzgerald
- Sonia Johnson
- Chelsea Smith
- Patrick Smith
- Sarah Schmidt
- Alex Schmidt
- Elizabeth Travis (Chica)
- Fredrick Stamm (Freddy)
- Emily Stamm (Goldie)
- Sebastian Lewis (Bonnie)
- Felix Lewis (Foxy)
(- Dean Hawkins
- Stephen Riverty
- Nicholas Wish)

Emma: Na, végre én jövök! Asszem az én listám hosszabb lesz mint Tusz Tuszé, de nevermind! Kezdjük!

- Samuel és Justin ( Az én két vérfarkas tesóm, a Living After Midnight című könyvben szerepelnek mindketten. )

- Jazzy ( Vámpír, először Justin aztán Samuel barátnője, szintén a Living After Midnightból. Tusz Tuszról mintáztam még anno. )

- Anton ( Titkosügynök a CTD Agencynél. Kedvenc fegyvere az íj. A Living After Midnightban vérfarkasokra vadászik és Dylan Sharp főnöke) 

- Klaus ( Fajtáját tekintve shadow - men nek szoktam hívni, de biztos van rá valami jobb név. )

- Pearl ( Sellő, Klaus élete párja... Ez nyálas volt.) 

- Michael ( Démon és egy köcsög)

Igazából nagyon sok OC tulajdonosa vagyok. Rengeteg van még, szóval ha valakinek az a kívánsága, hogy Emma, mutass egy új karaktert, akkor boldogan teszek eleget a kérésének. 

Penny: Helló... Én is létezem. Most gondolom nekem kell felsorolni a saját karaktereimet.

-Blue
-Noir
-Ráró
-Liam
-Jane
-Nick

Emma: Asszem megvagyunk. Lecter meg Sarah nincsenek itt szóval ők bepótolják később. 

Penny: Ennyi? Semmi más? Hát akkor köszönjük a figyelmet. Bye..!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ask Our OCsWhere stories live. Discover now