Jade eyes

222 12 1
                                    

Capitolul I

"Zambiti!"

Da, ei sunt cei mai buni prieteni si cei mai de gasca colegi ai mei. Anna, Jason, Emma, Niall si desigur popularul Harry Styles. Exact.Styles. Cârlionți, zambet larg si stralucitor, tatuaje pe tot corpul, imbracat in negru , da de ce as spune ca nu e sexy? A da pentru ca e.

Oricum, aici este momentul in care am facut poza de grup. Suntem in vacanta de vara care se va sfarsi pe 31 august de ziua mea. Yey! Dar sa n-o mai lungim atat si sa trecem la .... eu nu m-am prezentat? Mda mi se mai intampla. Eu sunt Maya. Maya Horan. Sora lui Niall Horan. Prietenul cel mai bun al lui Harry. Par castaniu vopsit blond, intr-un fel anume si da sexy am spus-o pentru ca ma mandresc cu el. Anna cea mai buna prietena a mea inca din "antichitate" . Adica cam din clasa I , imparteam cu ea totul de la mancare pana la note , iar acum si un liceu.Este o fata destul de rebela cam ca mine, roscata cu ochii verzi,  ea zice ca e un specimen rar, iar Emma este a doua mea sora pentru ca e mai mare decat mine cu un an defap la fel si Harry si la fel si Niall. Are parul castaniu si si ochii caprui.

"Maya!? Hei!" se auzi vocea Annei

"Ah.... da" spun si ma ridic dupa sezlongul in care eram asezat. Dar cand m-am asezat?! Eh nu mai conteaza.

"Hai in apa. E prea cald."spune ea cu un bot de catelus.

"Ok ! Stai sa-mi iau si eu costumul de baie" spun si ma indrept spre cabana.

"Ok! Vin si eu. "spune si alearga spre mine ca sa ma prinda.

Mi-am luat un costum di doua piese cu design simplu. O line alba una rosie una alba una rosie , iar Anne si-a luat un costum vintage, cu slipul care arata ca un fel de pantalon scurt si cu sutietul, amandoua avand culoarea albastra cu mici buline albe. Ne-am dus spre apa unde Niall era la bustul gol la fel si Harry. O doamne asta o s-o faca pe Anne sa se-ndragosteasca mai mult decat e, de Niall si pe mine de Harry. Nu-mi fac griji pentru Emma ea are iubit doar ca el a plecat cu parintii in Europa .Il cheama Noah, pare un tip cuminte doar pentru ca nu are tatuaje. Dar nu e. Anul trecut m-a ajutat pe mine, Niall si Harry sa aducem droguri in tara. Da facem si d-astea. E ciudat? Nu!

"Maya?"striga confuz Harry.

"Asa ma chama." strig inapoi si imediat pe fata lui se afiseaza un zambet larg.

"A-A-Arati bine!" reuseste sa spuna dupa ce palma Emmei face contact cu capul lui. Urmand de sigur ca toati sa radem la gestul Emmei si al lui Harry

"Mersi . Si tu ... cred."

"Crezi?" spune el cu un zambet putin malefic

"Ăh.. da " spun eu si fac un pas in spate cand il vad ca se ridica spre mine.

"Sigur?" intraba el flatat.

"D- Ajutooor!" strig dupa ce "nebunul de Harry" ma ia pe sus eu fiind acum cu stomacul pe umarul lui si cu fata la spatele sau, iar in nici un minut ajung in apa.A urmat apoi o bataie lunga cu apa de vreo 3 ore. Pna ce sa-ntunecat, iar Niall a sugerat sa că m un foc de tabara.
"Cioc-cioc'' se aude din pragul usii in care era Harry

"Spune-ti va rog!" Spun cu un ton englezesc cand aud vocea lui cristalina apoi ma uit la ochii lui de jad. O doamne ochii lui.

"Cu un sarut"

"Pofrim?!" strig eu si incep sa rad.

" Ais, daca nu eram eu tu nici pana acum nu erai ajunsa-n apa" spune cu un zambet pervers pe fata.

"Ok pai hai sa,ti-l dau" spun si el vine bucuros spre patul meu ca un copil mic dupa ce inchide usa ... cu cheia? M-am facut ca nu l-am vazut.

" Maya? "

"Da Harry."

"Tu ma placi?" spune si raman incremenita.

A/N. Ufff am terminat primul capitol. Doamne e foarte foarte scuurt :'( Dar oricum un vot si un comentariu m-ar ajuta mult . Multumesc daca citeste cinva. In plus este prima mea carte. Si as avea nevoie de ajutorul vostru deci... love you all ❤❤❤ .

Jade eyesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum