"P-poftim." spun eu socata.
"Adica daca ma placi sau ... sti ce lasa" spune el usor dezamagit.
"Am.. da" ah proasta, proasta de ce nu am tacut.
''Serios?!Wow si eu care ziceam ca tu... mdeah nu stiu. Ca poate nu ma placi .''
"Really?"
"Mdah." Spune, iar eu chicotesc.
....
Linistea asta ma omoara trebuie sa-ncep o conversatie sau sa deschid fereastra aia afurisita pentru ca incepe sa fie din ce in ce mai cald aici si nu-mi place, mai ales ca Harry nu a scos nici o vorba de aproximativ 15 minute.
"Tu ma placi?" Iara ma, iara. Imposibil mai imposibil ca James Arthur. De ce spun mereu cuvinte pe care nu le gandesc .
Si-a ridicat privirea spre mine si atunci i-am intalnit ochii lui de jad.Care se apropiau din ce in ce mai mult de mine. Buzele mele le-au intalnit pe ale lui.Si-a pus mana dupa ceafa mea sii m-a tras spre el.
Dupa 2 minute in care am stat asa s-a desprins de mine si mi-a spus "da" dupa aceea lam auzit pe Niall care l-a stricat pe Harry.
"Hazza!! Unde carliontii tai te-ai ascuns??" Am chicotit amandoi dupa ce Niall si-a terminat "injuratura". Harry mi-a dat un zambet si dupa a plecat. O Doamne. Am luat o perna si am inceput sa tip in ea dupa aceea am vazut usa deschizanduse si Anna intrand pe ea.
"Maya Horan!?" o aud pe Anne (eu ii spun Anne) spunand cu mainile incrucisate la piept.
"Da" spun eu cu o fata si o voce care exprimau doar "eu n-am facut nimic"
"Ce a fost asta??" spune ea in timp ce alerga spre patul pe si dupa sare in el ajungand cu picioarle sub ea (lol cum a sunat asta :]] )
"Ce sa fie?Nu incerca sa ma minti. Fereastra aia mica de acolo nu e pusa degeaba acolo."
"Nu e frumos sa spionezi. Si in plus daca ai mai vazut ce as avea sa-ti mai spun. A da .Harry mi-a spus ca ma place." spun eu si amandoua tipam.
❤❤❤❤
Am mai stat si am discutat cu Anne despre toate nimicurile din lume, iar dupa am plecat sa mancam.O masa plina cu bunatati era intinsa inntre cabana noastra si cabana baietilor. A fost liniste la masa, iar eu puteam sa-i simt privirea lui Harry pe mine. Dupa ce am terminat de mancat eu, Anne si Gemma, care am uitat sa va spun ca este sora lui Harry, mai mare decat noi toti, cu 3 ani. Am intrat in cabana noastra unde i-am gasit pe baieti stand in patul Annei. Cand ne-au vazut au zambit toti, iar Harry mi-a facut ochiul.. stai ce?
"Ce cautati maimutoilor aici?" intraba Gemma in timp ce ne asezam in patul meu, toate trei.Am inceput cu totii sa radem.
"Hai sa jucam adevar si provocare!!" striga Jason intrerupandu-ne rasetele galagioase..
"DA" am strigat cu totii in cor.
Harry s-a dus la dulapul din colt, de langa usa ( :]] ) si a scos o punga in care era o patura nu prea groasa, de culoare albastra cu buline albe pe care a intins-o pe jos in fata patului Gemmei. Ne-am asezat cu totii in cerc pe patura.
Eu langa Nial si Anne, Gemma langa Anne si Jason langa Anne si Harry. Am rotit eu o sticla pe care am gasit-o langa patul meu.
Aceasta oprindu-se la Anne si Niall.
.....
Bun, deci am scris si capitolul asta :) Ieeei ✌✌ si mdeah am reusit sa sa rescriu capitolul si sper sa va placa ⛔⚠ altfel plang :'(((
Asa si vroiam sa va multumesc ca de la 19 cititori am ajuns la 24 cred ?! :)))
Deci va multumesc mult koala mici ❤❤❤❤
Va pup pe toti mult si un comm si un vit ar ajuta mult :* ❤❤ ily all
pup
CITEȘTI
Jade eyes
Fanfiction"Ochii aceeia cerau un raspuns clar. Va fi ori da ori nu. Rapunsul ma va putea marca dar ochii sai de jad ma fac sa spun tot ce am pe suflet.Ma privea in ochi atat de insistent, ca avem impresia ca apatruns in mintea mea. Ochii lui ma faceau parca s...