3

167 20 0
                                    

În sfarsit e dimineata. M-am trezit cu o energie şi mai fericita ca niciodată. Ma pregateam sa merg la liceu asa ca mi-am luat o pereche de blugi albi cu un tricou roz.

După ce am ajuns la liceu, m-am asezat frumos în banca mea si am aşteptat profesorul.
Ora de chimie. Profa era plictisitoare ca de obicei. Offf!!

Dupa ore

Ajung acasa si fac un dus, ma imbrac intr-o rochie neagra si ma aranjez pt întâlnirea cu baieti din BTS.
A trecut 2 ore de atunci şi era timpul sa plec. O maşină neagră ma asteapta in fata casei. Un bărbat îmbrăcat în costum imi deschide usa masinii.

-Domnisoara Olive?
-Da, eu sunt.
-Urcati, va rog!

Am urcat în maşina şi am pornit la drum. Şoferul părea foarte serios şi tacut.

-Tu... trebuie sa fi şoferul baietilor, nu?
-Da.
-Ce noroc ai... îţi petreci timpul mereu cu ei.
-Nu e chiar noroc, dar ma rog.

Am ajuns în faţa unei case mari şi luxoase. Yoongi ma astepta la uşa.

-Ce frumos te-ai gatit!
-Mersi, mersi!
-Intra!

Totul era parca dintr-un vis. N-am mai vazut o casă asa frumoasa în viaţa mea. Eram uimita si visam cu ar fi fost daca as locui în ea până când Jimin ma trezeste din visul meu imposibil de îndeplinit.

-Buna!
-Buna, Jimin!
-Ma bucur ca ai putut veni...
-Şi eu.

Jin fuge cu o farfurie de prajituri si mi-o pune în faţa.

-Sper sa-ti placa!
-Sunt toate ale mele?
-Hmm... dacă ar fi toate ale tale n-ai mai încăpea pe usa.
-Eee nu conteaza.

Ma asez pe canapea, iar Jimin lângă mine.
-Unde sunt ceilalţi băieţi?
-Au iesit la în suc. Aaa si Jin cu Yoongi vor pleca.
-Deci... vom rămâne noi singuri?
-Da. Ce? Nu-ti place?

M-am rusinat şi am tacut minute în sir pana au plecat şi restul băieţilor.

-Vrei sa bem ceva?
-Nu beau. I-am promis mamei.
-Ahh! Doar un păhărel.
-Ok, ok doar unul.

Jimin m-a servit cu un pahar de soju. Am băut doar un pahar, dar mai vroiam unul.

-Mai vreau.
-Atat. Esti prea mică.
-Aoleu! Cat e ceasu. Trebuie sa plec e târziu.
-Stai sa ghicesc... i-ai promis mamei tale ca vei ajunge la timp acasă, nu?
-Da.
-Încă 10 minute.

Jimin ma privea pervers si şi-a pus capul pe umarul meu. Ahh! Arată că un îngeraş. Oare sa-i spun ca-l plac?

Pierduti printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum