#1. rész.

19 4 1
                                    

Imádom ezt a sulit, de lassan annyi hűlye jár ide, hogy rehabilitációs központnak lehetne nevezni. Persze Shawn sokkal jobbá teszi mindennapjaim, mivel elég klasz, hogy a vérszerinti (❤) tesóm. Szóval nagyon szeretem őt, mint testvér. De semmi több!
Ez a nap is nagyon klasszul indúlt, főleg, hogy a zenekarral próbálunk, így  kellett vinnem magammal a gitárom suliba. Hűűű... Talán majd én is leszek olyan mint Shawn. De az még odébb van. Akkor csak nagy nyugisan elkészűltem. Az öltözetem: rózsaszín haspóló, rózsaszín cicanadrággal. Csak a változatosság kedvéért rózsaszín tennisdzel. Berózsszínedtem? Biztosan.  Közben pedig ment a New Roules a szobámba, amit a Blackbear IDFC követett. Imádom ezeket, de persze a Mercy is szóba jött, amikor kopogtattak a szobám ajaján. Mondtam egy "Igen, jöhetsz"-et és Shawn bejött. Adott egy puszit a homlokomra, és elbeszétűnk. Annyira örültem neki reggel. Főleg, hogy bejött. Behangolta kicsit a gitárom, és el kezdett játszani valamit rajta. A Treat You Bettert játszotta, miközben én énekeltem. Szóval csak a szokásos reggeli rutinok. Majd nyolckor kimentünk (én gitárral 😜 ), és ráérősen ballagtunk el a lifthez. Megnyomta az F gombot, és leértűnk. Bementűnk a garázsba a kocsiért, és beűltűnk. Beinditotta,és elindúltunk New York utcáin a suliba. Eszembe jutott a főci házi. Mattevtól majd le kell írnom. Hupsz. Na mindeggy, a tanár előtt értem be. Feleltem egy 5.ra angolból. Easy. Ezután matek, biosz, főci, tesi,magyar, meg töri jött. Aludtam jót minden órán. Kicsit kiakadt a biosz, hogy haspóló volt rajtam. Tettem rá. Aztán nagy nehezen haza vitt Shawn.Kiakadt, mert a töri dolgozatja 2-es lett. Otthon kajáltam gofrit, felmentem a netre, instára. Likeoltam egy csomó képet, aztán uncsiztam. Shawnnal beszéltűnk meg, hogy elvisz ma este 7 kor moziba. Megnézzük az AZ (IT) t, aztán haza mentűnk.Nem fogok többé a lefolyóknál sétálni. Kirázott a hideg. Kicsit zavarba jöttem, hogy meg fogta a kezem. De nagyon jól esett. Miket beszélek...
De nem kaptam el.Nyugisan megszorítottam, és néztem tovább. Bátyús, mi lesz ebből? Otthon megettem a vacsim, és lezuhanyoztam. Felvettem egy pólót, megy eggy boxert, és lefeküdtem aludni... Persze megnézt(ünk)em 2 filmet még a szobámban Shawnal és nálam a földön a matracomon aludt. Kellemes volt a kemény agyon aludni, így felketettem, és feltettük a matracom, vissza a helyére, és oda feküdtünk tovább. Külön takaróval. Hogy milyen, jó, hogy Shawn Mendes a bátyóm. Szereteeem naooon!De miért fogat meg a moziban a kezem? Talán mert látta, hogy félek. Kicsit... Na jó, nagyon beijedtem az AZtól. Bahhh. Ennél még anya muffinja is jobb volt. Próbáltam aludni, de nem nagyon ment. El kezdtem szipogni. Shawn észrevette, és magához ölelt. Felemelte a fejem, és belenézett a szemembe. Ajkainkat csak centik választották el. Mignem adott egy puszit a számra. Á, de csak féltem. Shawnak hattalmas grat amiért nem szállt ki mellőlem. Szorosan magához ölelt.  Igy aludtunk el...

Sziaztooook! Itt van egy új sorozat! Ezt a részt már régen leírtam (másik wattpades fiók), csak kicsit másképp. Amúgy elég sokat gondolkoztam. Komenntbe írjátok meg, ha tettszett, és azt is, hogyha nem. Mert úgy döntöm el, hogy érdemes lenn-e folytatnom. Addig is sziasztok Pamacskák! Ez lesz az olvasóim neve🐱 Pusszancs!😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egymásba esve❤ (S.M.)Where stories live. Discover now