-E ceva ce nu ne spuneți? întrebă Namjoon, privindu-i suspicios.
Taehyung se uită la Jungkook cu o privire ce spunea Ar trebui să le zicem?
Cel mic înțelesese la ce se referea peietenul să așa că spuse:
-Băieți, eu și Taehyung suntem iubiți, spuse mândru.Grupul se uită la ce doi baieți surprinși, Taehyung roșind enervant. Jungkook îl luă ușor în brațe.
-E adevărat, Taehyung? întrebă Yoongi.Taehyung se uită în jos, sfios și murmură un 'da'. Încerca să își ascundă zâmbetul pentru a nu își face fericirea prea vizibilă.
-Awe, Taehyungie e rușinos! spuse Jungkook, Taehyung sperând ca e doar actorie.
Taehyung se întoarse spre Jungkook și îl loi ușor in piept. Luau asta foarte serios și îi mira pe amândoi. Jungkook îi înconjură talia micuță a lui Taehyung cu brațele.
-Ew, băieți vă atingeți aici, opriți-vă! murmură Jimin.
-Scuze, Jimin, dar îl iubesc pe Tae atât de mult! spuse jucăuș acesta.Era doar actorie, dar Jungkook chiar simțea asta pentru Taehyung. Nu știa ce crede el, așa că dacă planul mergea bine, Taehyung va avea să vadă ce iubit perfect ar fi.
-Haide Tae, mergem altundeva, sugeră Jungkook trăgându-și 'iubitul' de mână.Cei doi alergară impreună până în băi.
Ajunși acolo, Jungkook îl luă pe Taehyung într-o cabină, încuind-o.
-Ai văzut? Asta a fost excelent, nu? exclamă cel mic, amândoi zâmbind și reglându-și respirația.
-Ei chiar au crezut că suntem iubiți! L-ai văzut pe Namjoon, nimic nu trece pe lângă el! Nu pot să cred ca ne-au crezut! repetă acesta.Cei doi înghețaseră când auziră un șovăit și un bipăit, în cabina alăturată.
-Ce crezi că era? șopti Taehyung
-Probabil cineva care vrea la baie..?Taehyung chicoti și își lăsă capul pe pieptul lui Jungkook care, fericit, își ridică mâna cât să-l mângâie pe cap.
Cred că funcționează!